Gjest Gjest_vimsa_* Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 jeg har gått over fra risperdal 4 mg og over på seroquel 100-200 mg, står ogå på abilify 20 mg. men jeg føler litt kvalme og svimmelhet. noen andre som har erfaring med det fra å slutte på risperdal? jeg vet jeg ikke blir dårlig av seroquel, sto på 900 mg før uten å merke noe slikt.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 (endret) jeg har gått over fra risperdal 4 mg og over på seroquel 100-200 mg, står ogå på abilify 20 mg. men jeg føler litt kvalme og svimmelhet. noen andre som har erfaring med det fra å slutte på risperdal? jeg vet jeg ikke blir dårlig av seroquel, sto på 900 mg før uten å merke noe slikt. Gå direkte til innhold Gå direkte bunnen av siden Pakning Preparatomtale Pakningsoversikt Byttbare preparater Seroquel 200 mg Seroquel 200 mg Pakninger Grunnleggende informasjon om valgt pakning Tablett Seroquel 200 mg 100 x 1 stk Handelsnavn Seroquel 200 mg Virkestoff Kvetiapinfumarat Legemiddelform Tablett, filmdrasjert Styrke Seroquel 200 mg Pakning 100 x 1 stk blisterpakning, endose Innlegg redigert, se reglene. vimse-mod. Endret 22. februar 2009 av vimse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå