Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner selvfølgelig at dette er individuelt, men hvor lang tid tok det før du var klar for et nytt forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg gikk det 3 år før jeg var klar for å ha et nytt forhold...ikke så moro.

Skrevet

Ca et år, men jeg er glad jeg ventet lengre, var godt å bo litt alene også.

Gjest strykebrett
Skrevet

Forrige gang : nesten 7 år.

Denne gangen håper jeg det tar litt kortere tid. Men jeg er egentlig veldig glad i å være singel og da så det er jo min egen feil :)

Skrevet

For å oppsummere statistikken foreløpig slik at du har noe å se frem til;

Ett til syv år med forbehold for de som finner seg noe nytt etter en dag!

Jeg forstår at du har det tøft men det eksisterer ikke noe holdbarhetsdato på rett gjøren når man går inn på det individuelle plan!

Skrevet

Det varierer vel litt ut fra hvordan forholdet var før det ble slutt, hvor lenge dere var sammen - og ikke minst hvem som tok avgjørelsen tenker nå jeg..

Er separert, flyttet ut fra felles bolig for vel 4 mnd siden. Er ikke klar for noe forhold nå, som innebærer forpliktelser. Jeg trenger luft og tid til å tenke, være litt for meg selv mens jeg enda har vondt i tilliten til andre mennesker... Eksen har allerede funnet seg ei ny ei, men jeg tror ikke de bor sammen enda.

Skrevet

Jeg er helt nyseparert. Vært slutt i en og en halv måned. Men egentlig over i 1 år, da det siste året var det bare slit og vi var mer sammen for barna enn oss selv.

Men er sefølgelig ikke klar for noe nytt ennå, det er for tidlig. Men tror ikke jeg trenger veldig lang tid. For ex`n er jeg ferdig med. Men ønsker nå bare tid for meg selv.

Skrevet

Jeg var singel i 9 mnd før jeg fikk meg ny kjæreste da mitt forrige forhold på 2,5 år ble slutt.

Det var ikke det at jeg ikke ville ha kjæreste eller at jeg ikke hadde kommet over eksen som var "problemet". Jeg hadde rett og slett ikke funnet rett fyr, og så syntes jeg ikke det var så helt ille å være singel.

Jeg og "Nytypen" har nå vært sammen i 2 år. :)

Skrevet

Nesten 2 år.. Det tok meg lang tid å komme over eksen fordi på begynnelsen prøvde jeg å få han tilbake. Det prøvde jeg i sikkert et halvt år. Ganske slitsomt når jeg tenker over det nå. Men etter det så trengte jeg virkelig å være alene. Alle har nok litt godt av det etter et langt forhold. Men det er forskjellig fra person til person når tiden er inne for en ny kjæreste. Bare du selv kan svare på det når det gjelder deg selv.

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Tja, det gikk vel knapt en mnd. fra jeg ga beskjed til eksen om at jeg ville flytte ut til jeg var i et nytt forhold.

Jeg hadde tenkt paa aa bryte ut i et par aar foer det faktisk skjedde saa det er nok litt av grunnen til det gikk saa fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...