Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Har vel ikke så mye erfaring, men ble singel etter ett forhold på noen år, det gikk sin tid og ble klar for å treffe en. Møtte en jeg likte godt forrige helg, han var med meg hjem og sov på sofaen, spurte om tlf nummeret mitt og sa han ville besøke meg. Fikk en msm og jeg svarte på den, lurte på om han ville besøke meg, fikk aldri svar, nå har det gått over en uke. Skjønner ikke hvorfor de ber om nummeret og sier slikt når de ikke mener det, hva er vitsen?
Gjest Jente38 Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Har vel ikke så mye erfaring, men ble singel etter ett forhold på noen år, det gikk sin tid og ble klar for å treffe en. Møtte en jeg likte godt forrige helg, han var med meg hjem og sov på sofaen, spurte om tlf nummeret mitt og sa han ville besøke meg. Fikk en msm og jeg svarte på den, lurte på om han ville besøke meg, fikk aldri svar, nå har det gått over en uke. Skjønner ikke hvorfor de ber om nummeret og sier slikt når de ikke mener det, hva er vitsen? Jeg leste nylig et sted, at menn ber om tlf nr/sier de skal ringe deg, for å være høflige. Mens de i virkeligheten har ingen intensjoner av å følge opp, men ser på det som et kompliment. På samme nivå som å si at du har fin kjole på deg osv..! Er mye sant i det. Gud, skulle ønske jeg hadde skjønt det for mange år siden!
Gjest ¤Gjesp¤ Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg leste nylig et sted, at menn ber om tlf nr/sier de skal ringe deg, for å være høflige. Mens de i virkeligheten har ingen intensjoner av å følge opp, men ser på det som et kompliment. På samme nivå som å si at du har fin kjole på deg osv..! Er mye sant i det. Gud, skulle ønske jeg hadde skjønt det for mange år siden! Men herregud da, hvorfor er dere jenter så tafatte på akkurat dette området? Hvorfor er det en gjengs oppfatning at det er gutten som skal stå for all kontakten? Hvis du er ""hypp"" på en fyr, så send han meldinger, ikke gå rundt å vent på at han gjør det. Ikke overtolk ting, vær litt frempå, det er kun på den måten at du får sikret det godsakene. Nytter i allefall ikke å stå passiv på sidelinjen og vente på at gutten skal ta seg av all kommunikasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Men herregud da, hvorfor er dere jenter så tafatte på akkurat dette området? Hvorfor er det en gjengs oppfatning at det er gutten som skal stå for all kontakten? Hvis du er ""hypp"" på en fyr, så send han meldinger, ikke gå rundt å vent på at han gjør det. Ikke overtolk ting, vær litt frempå, det er kun på den måten at du får sikret det godsakene. Nytter i allefall ikke å stå passiv på sidelinjen og vente på at gutten skal ta seg av all kommunikasjonen. Jeg tok jo intiativ, han fulgte ikke opp slik han gjorde inntrykk av.
*gjest*truuls Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Har vel ikke så mye erfaring, men ble singel etter ett forhold på noen år, det gikk sin tid og ble klar for å treffe en. Møtte en jeg likte godt forrige helg, han var med meg hjem og sov på sofaen, spurte om tlf nummeret mitt og sa han ville besøke meg. Fikk en msm og jeg svarte på den, lurte på om han ville besøke meg, fikk aldri svar, nå har det gått over en uke. Skjønner ikke hvorfor de ber om nummeret og sier slikt når de ikke mener det, hva er vitsen? lol så jævlig eid..
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Det er helt utrolig teit, men ting gutter gjør er aldri logiske. Jeg aner ikke hvordan de tenker, og synes det er veldig rart for man hører jo hele tiden om at vi jenter er vanskelige å tolke, men det er gutter som er vanskelige. Jeg sier det jeg mener og gjør det jeg lover, mens gutter er det litt mer tilfeldig med. Av og til mener de det de sier og av og til ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå