Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Janna
Skrevet

De selger "Løven, heksa og klesskapet" på www.homeenter.com (man må være medlem tror jeg)

Gjett om vi skal kjøpe til prinsen når han blir litt eldre! 8)

Videoannonse
Annonse
Gjest lmari
Skrevet

Narnia er kjempeflott, så der er jeg helt enig med deg!

.. bare vær oppmerksom på at det som selges her er FILMEN, ikke tv-serien. Så det er ikke sikkert du kjenner igjen skuespillerne og sånn - for din egen del, mener jeg!

Gjest Janna
Skrevet

Ikke tv-serien? Hmm.

Er filmen bra da?

Prinsen har jo ikke sett tv-serien, så jeg tror vi kjøper uansett senere. Han kan jo ikke bli skuffet da. :ler:

Gjest Tristessa
Skrevet

Hva med å la han lese bøkene, eller eventuelt lese for ham? Syntes serien var skuff, jeg. Jeg hadde jo bilder av hvordan alt var inni hodet mitt...

Gjest Janna
Skrevet
Hva med å la han lese bøkene' date=' eller eventuelt lese for ham? [/quote']

Selvfølgelig kan vi gjøre det også. Har bare ikke funnet rimelig pris på hele bokserien enda.

Skrevet

Jeg har lett etter tv-seriene fra Narnia-bøkene på dvd lenge nå, både i Norge og England.

I går, når jeg egentlig skulle på Elkjip for å kjøpe nytt Gameboy-spill, så jeg at de hadde minst tre av seriene på dvd! På tilbud! Her skal det handles! Har ikke penger akkurat nå, så jeg håper de står en liten stund...

Gjest Tristessa
Skrevet

Kjøp en og en bok av gangen! En til jul og en til burdag. Slik gjorde tanten min det.

Gjest Janna
Skrevet

Smart, Tristessa.

Skal hinte til familien om hva prinsen ønsker seg, jeg. :ler:

Gjest Maranna
Skrevet

Selvfølgelig kan vi gjøre det også. Har bare ikke funnet rimelig pris på hele bokserien enda.

De har vel hele serien, og gjerne flere eksemplarer av hver bok, på de aller fleste av landets biblioteker...

Skrevet

Du kan få kjøpt bøkene hos haugenbok.no og da kan du be om å få betale på regning i 3-4 omganger uten at det koster ei krone ekstra. Prisen er den samme som ovenfor.

Jeg tenkte jeg skulle bestille både den serien og Harry Potter 5 der, har kjempe erfaring med dem fra tidligere, så det er å anbefale.

• 1 måned senere...
Skrevet
Har bare ikke funnet rimelig pris på hele bokserien enda.

Bøker har fastpris i Norge...

Skrevet

Jeg så Narnia-dvd`er på Free Record Shop- og det er faktisk den tv-serien vi alle er så glade i som er gitt ut på DVD.

Så det av bildene bakpå, og rollelisten.

:wink:

Skrevet
Jeg så Narnia-dvd`er på Free Record Shop- og det er faktisk den tv-serien vi alle er så glade i som er gitt ut på DVD.  

Så det av bildene bakpå, og rollelisten.

:wink:

Skulle akkurat til å si det, lillesol, vi selger den der ja.

:D

Gjest uninlogged Joplaya
Skrevet

www.play.com har også noen dvd'er med narnia.

Mulig det er billigere der? Frakt inkludert i prisen.

Joplaya

Skrevet

Har de Narnia- DVD`ene på www.play.com norsk tekst, da?

Det er kanskje litt av vitsen dersom man har barn? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...