Gå til innhold

Delt fra Romvesen-baser på månen

Anbefalte innlegg

Gjest postsekk
Skrevet

Jeg ser fram til våre nye utenomjordiske herskere kommer.

Ta det helt med ro, alt kommer til å ∇bli mye bedre. De bringer fred :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er to ganske troverdige mennesker som forteller litt om hva de har vært vitne til hos NASA vedrørende bilder tatt av månens overflate. Det viser seg å være baser, bygninger og andre merkelige strukturer der.

Siden månen ikke har noen atmosfære, kan jeg bare anta at romvesener har brukt eller bruker månen som en slags base eller stasjon. Kanskje er vi deres eksperiment eller er under overvåkning?

Muhahaha! Skumle greier! :sjokkert:

Hva tror dere?

http://video.google.com/videoplay?docid=-9...uO4u22wLJlO2ODg

faen har de oppdaget basen vår. Vel vi får vel sprenge den lille fille planeten deres før planen da

Skrevet

Håper ikke romvesnene leser kvinneguiden da! Tenk hvis de finner ut at vi vet om dem!!!!!

Skrevet
Håper ikke romvesnene leser kvinneguiden da! Tenk hvis de finner ut at vi vet om dem!!!!!

Vi vet det allerede. Og planene om å sprenge den lille fille planeten deres er i gang. Tross alt vi må fjærne noe når vi skal bygge en intergalaksisk motorvei

Skrevet
Vi vet det allerede. Og planene om å sprenge den lille fille planeten deres er i gang. Tross alt vi må fjærne noe når vi skal bygge en intergalaksisk motorvei

Ok, jeg stapper i meg peanøtter her og har håndkleet klart, noe mer jeg må huske på?

Gjest postsekk
Skrevet

Pff, alle vet at vogons ikke er så veltalte uansett.

Skrevet

Nå må dere slutte å tulle og tøyse så fælt da. Det dere snakker om er transformers som kommer snart.

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet
Ok, jeg stapper i meg peanøtter her og har håndkleet klart, noe mer jeg må huske på?

Babelfishen - ikke glem den.

Og husk for guds skyld at dersom du skal søke på noe hos de *£$@ vogon krypene så bruk rett skjema. Ellers blir det poetri på deg samt forsinket saksgang.

Skrevet

Du må huske og rydde vekk søppelet. Slik at ikke alt for mye søppel kommer ut i universet. Etter at vi har sprengt fille planeten du bor på

Skrevet
^ Det finnes medisiner mot paranoia og tvangsforestillinger. :)

:fnise:

Si meg, noen som vet om det må være saltede peanøtter eller må det være peanøtter med skallet på?

Skrevet

De bør absolutt være salte.

Skrevet
Ta det med ro, de kommer i fred.

Gjør vi ikke. Vi kommer for å sprenge den lille fille planeten dere bor på. For å bygge den intergalaktiske motorvei

Skrevet

...det verste er jo at det faktisk kan se ut som om orddelingsfeil ikke er et særnorsk, men et universelt problem. :sjokk:

Skrevet
...det verste er jo at det faktisk kan se ut som om orddelingsfeil ikke er et særnorsk, men et universelt problem. :sjokk:

Forventer du at jeg en utenomjordisk skal skrive ditt språk. Perfekt jeg antar da at du at du kan skrive mitt språk perfekt

Skrevet
Jeg velger å ikke logge meg inn. Jeg jobber med materiale som jeg ikke har lov til å dele utenfor det rommet jeg jobber i til daglig. Jeg vil legge ut noen linker her, så får hver og en av dere selv bedømme om hva som er sant eller ikke. Jeg kan bare si: les mellom linjene når det gjelder materiale fra myndigheter og media, ikke vær redd for å tenke selv, og vær snill å hør etter når mennesker ønsker å dele viktig info med oss- det kan redde oss på så mange måter.

Lars? Er det deg? Jeg sitter rett ovenfor deg på kontoret i NIFRODOH (*). Trodde vi var enige i at vi aldri skulle avsløre dette! Bare vent til Jens Stoltenberg, Barack Obama, Rolv Wesenlund og øvrige involverte i Konspirasjonen®™ får nyss om ditt svik.

(*) Norsk Institutt for Forskning på Romvesener og Deres Onde Hensikter

Skrevet
Det finnes teorier om at Ari Behn er en god forfatter også, det gjør det ikke noe mindre søkt.

Jeg synes nå det er en mye større sansynlighet for at det finnes lysvenser på solen. En at Ari Behn er en god forfatter

Skrevet

Å ti nå still ditt furubord :fnise:

At vi har Ari Behn viser kanskje at romvesnene er nærmere enn vi tror? Han er ikke riktig navla, så om et mindre smart romvesen hadde tatt bolig i kroppen hans hadde jeg ikke blitt særlig overrasket.

Gjest ufofanatiker
Skrevet

En gang jeg og en kompis satt på en lekeplass midt på natta og røykte gress, da så vi en ufo. Helt sant. Etter den tid har jeg vært overbevist om at myndighetene er glupe nok til å skjule slike konspirasjoner.

Selv om det jobber tusenvis av mennesker hos NASA og andre amerikanske myndigheter, så har alle myndighetspersoner innstallert en chip i hode slik at de ikke skal røpe hemmeligheter.

Skrevet

UFO er ikke det samme som et romskip. Det er bare noe man ikke kan identifisere

for å si det slik. Om du ser noe langt borte f.eks en fugl som du ikke kan se er en fugl da blir det en UFO siden du kan ikke identifeisere det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...