Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere tenkt dersom en dere var på date med helt uten grunn(altså ikke noe fyll eller bråk) ble kastet ut fra et utested dere var på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde vel ikke tenkt så mye annet enn at det stedet skal jeg ihvertfall ikke på en gang til.

Skrevet

hvorfor ble han eller hun kastet ut da

Skrevet
hvorfor ble han eller hun kastet ut da

Man spør da ikke dørvakten om det! Hadde jeg visst det hadde jeg ikke skrevet "uten grunn".

Skrevet (endret)

Jeg hadde tenkt at han sikkert var uønsket der pga at han hadde laget trøbbel der tidligere.

Jeg går utifra at du ikke vet hvorfor han ble kastet ut siden du skriver at det var helt uten grunn. Man blir ikke kastet ut uten grunn. Grunnen kan være urettferdig, ja. Men man kaster ikke ut folk helt tilfeldig.

Har du ikke noen mistanker, engang? Spurte du daten om han visste hvorfor?

Endret av Jade
Skrevet

Da hadde jeg tenkt at typen måtte ha oppført seg som en komplett idiot en tidligere gang på samme sted, og dermed ikke var ønsket der igjen.

Skrevet
Jeg hadde tenkt at han sikkert var uønsket der pga at han hadde laget trøbbel der tidligere. Jeg går utifra at du ikke vet hvorfor han ble kastet ut siden du skriver at det var helt uten grunn. Man blir ikke kastet ut uten grunn. Grunnen kan være urettferdig, ja. Men man kaster ikke ut folk helt tilfeldig.

Jeg har hørt om helt edrue folk som har vært sjåfører uten forhistorier som også har blitt kastet ut. Tror enkelte dørvakter liker å være litt "sjef"...

Skrevet

Vi kom jo inn, så jeg lurer litt på hvorfor en da plutselig når man bare sitter og prater blir bedt om å gå?

Skrevet
Jeg har hørt om helt edrue folk som har vært sjåfører uten forhistorier som også har blitt kastet ut. Tror enkelte dørvakter liker å være litt "sjef"...

Det er bare tull. Man blir ikke kastet ut totalt uten grunn - med mindre det er en lukket fest (noe som også forsåvidt klassifiserer som grunn)

Edru eller ikke - blir man kastet ut er det en grunn til det. Men det er kanskje sjelden at den som blir kastet ut er enig i avgjørelsen. Utesteder kaster ikke ut de vandrende lommebøkene sine for moro skyld.

Skrevet
Vi kom jo inn, så jeg lurer litt på hvorfor en da plutselig når man bare sitter og prater blir bedt om å gå?

Det er jo ikke sikkert dørvakten kjente ham igjen. Dørvakten har nok blitt fortalt at daten din absolutt ikke var ønsket der.

Skrevet
Det er bare tull. Man blir ikke kastet ut totalt uten grunn - med mindre det er en lukket fest (noe som også forsåvidt klassifiserer som grunn)

Edru eller ikke - blir man kastet ut er det en grunn til det. Men det er kanskje sjelden at den som blir kastet ut er enig i avgjørelsen. Utesteder kaster ikke ut de vandrende lommebøkene sine for moro skyld.

Jeg har ingen grunn til å betvile denne historien. Tror enkelt dørvakter er litt overivrige i tjenesten og tror de ser noe som egentlig ikke stemmer med virkeligheten, f.eks pga tretthet etc.

Skrevet
Det er jo ikke sikkert dørvakten kjente ham igjen. Dørvakten har nok blitt fortalt at daten din absolutt ikke var ønsket der.

Men da kunne vi blitt stoppet i døren. Det stod da dørvakter der da vi kom. Blitt fortalt?? Kan ikke alle dørvakter avvise? Vi ble jo hilst velkommen og ingenting hendte før en ble bedt om å gå fra halvomme glass. Helt uforståelig.

Skrevet
Men da kunne vi blitt stoppet i døren. Det stod da dørvakter der da vi kom. Blitt fortalt?? Kan ikke alle dørvakter avvise? Vi ble jo hilst velkommen og ingenting hendte før en ble bedt om å gå fra halvomme glass. Helt uforståelig.

Det jeg mente er at det er ikke sikkert de som slapp ham inn hadde støtt på ham tidligere. Kanskje en bartender eller sjef der som kjente ham igjen fra tidligere bråk eller lignende og ga beskjed til dørvaktene om at han måtte forlate stedet.

Skrevet
Jeg har ingen grunn til å betvile denne historien. Tror enkelt dørvakter er litt overivrige i tjenesten og tror de ser noe som egentlig ikke stemmer med virkeligheten, f.eks pga tretthet etc.

Altså, man blir ikke kastet ut grunnløst, men er mulighet er at andre gjester (urettferdig?) klaget på vedkommende eller lignende. Jeg sier ikke at det alltid er rettferdig at man blir kastet ut, men det er alltid en bakenforliggende årsak :)

Skrevet
Man spør da ikke dørvakten om det! Hadde jeg visst det hadde jeg ikke skrevet "uten grunn".

Hvorfor spør man ikke dørvakten om det..? Ville ikke det gitt deg et svar?

Skrevet
Hvorfor spør man ikke dørvakten om det..? Ville ikke det gitt deg et svar?

Jeg hadde nok spurt dørvakten jeg også.

Skrevet
Jeg hadde nok spurt dørvakten jeg også.

Så man skulle spurt døvakten der og da, med vedkommnde til stede? Mitt inntrykk av dørvakter er at de ikke akkurat er de mest oppegående, og nok også liker å holde kjeft. De har jo all makt. Tror det kunne blitt verre....

Synes det var bedritent gjort av utestedet, vi hadde ikke engang drukket opp, og de burde jo hatt respekt når de ser at man har en annen person ved sin side.

Skrevet
Så man skulle spurt døvakten der og da, med vedkommnde til stede? Mitt inntrykk av dørvakter er at de ikke akkurat er de mest oppegående, og nok også liker å holde kjeft. De har jo all makt. Tror det kunne blitt verre....

Synes det var bedritent gjort av utestedet, vi hadde ikke engang drukket opp, og de burde jo hatt respekt når de ser at man har en annen person ved sin side.

Når man blir bedt om å gå uten at man vet hvorfor, så spør man vel om grunnen?

Og i og med at han ble kastet ut med en date og halvdrukket glass så tror jeg det ligger en god grunn bak... Hva sa daten din da?

Skrevet
Altså, man blir ikke kastet ut grunnløst, men er mulighet er at andre gjester (urettferdig?) klaget på vedkommende eller lignende. Jeg sier ikke at det alltid er rettferdig at man blir kastet ut, men det er alltid en bakenforliggende årsak :)

Nei,jeg tror ikke alltid det er en bakenforliggende årsak. Jeg tror det går på trynefaktor. Ingen betviler vel at mørkhudedete har blitt stoppet i døren ved utedsteder. Min date var ikke mørkhudet, men tror det går litt på trynefaktor også ja..

Skrevet
Nei,jeg tror ikke alltid det er en bakenforliggende årsak. Jeg tror det går på trynefaktor. Ingen betviler vel at mørkhudedete har blitt stoppet i døren ved utedsteder. Min date var ikke mørkhudet, men tror det går litt på trynefaktor også ja..

Man slipper ikke inn på et sted, kjøper en øl, drikker halvparten og blir kastet ut på grunn av trynefaktor...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...