Gjest TS Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Dere som er par, hva gjør dere sammen? Jeg har nettopp fått meg kjæreste etter og ha vært single i mange år, og syns det er litt uvant rett og slett. Vi er i slutten av tyve årene.
Gjest Gjest_Jente20_* Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Vi gjør omtrent alt sammen. Ser film, går på kino, spiser, dusjer, spiller spill, lager mat, rydder... Alt
Gjest Gjest_ymse_* Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Jeg dusjer også sammen med min. Har vært sammen i 1,5 år og kunne sikkert telt på to hender hvor mange ganger vi har dusja aleine siden da. Ellers, ser på film, lager/spiser mat, går ut og spiser, går på ski, trener noen ganger sammen (men mest for oss selv, dusjer sammen når vi/en av oss kommer hjem riktignok ). Besøker familie, venner, reiser på små utflukter, går tur.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Dusjer har bodd sammen med min samboer i over 4 år nå og vi dusjer ALLTID sammen! veldig koselig, og nesten som terapi for forholdet utrolig hva som løser seg med litt nakenhet og rennende vann
Hexagon Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har nesten aldri dusjet med min, men vi gjør alt mulig annet sammen. Ser på tv/film, lager mat, spiser, spiller spill, snakker, koser, sitter med hver vår laptop ved siden av hverandre og snakker litt innimellom. Veldig koselig.
*Numi* Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Vi dusjer også alltid sammen, eller har ihvertfall begynt med det etter at vi flytta sammen. Det er tidsbesparende og sosialt og koselig. Men kanskje ikke like erotisk lenger... Ellers gjorde vi det samme sammen før vi ble samboere som vi gjør nå. Lage god mat, ser film, drar på kino, besøker venner, slapper av, går turer, spiller tv-spill og andre spill, leser bøker, drar på ferier sammen. Tja, det meste. Mener også at slikt faller seg naturlig da man som kjærester ofte har et ønske om å være sammen så ofte som muligheten byr seg.
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Dusjer Hva var det løye med? Tror jeg har litt mer peiling på hva folk gjør i forhold enn deg....
maria_lena Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Vi gjør så å si alt sammen. Kanskje fordi at vi skal flytte sammen om en måned..
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Vi ser film sammen, spiller brettspill, playstation, går turer i marka, besøker hverandres slekt og venner, går på kino, bowler, lager mat sammen, går på konserter, reiser sammen,...etc.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #11 Skrevet 22. februar 2009 Puster, peser,pisser,pusser,passer og pester andre med psørsmål!
Gjest TittTitt Skrevet 23. februar 2009 #12 Skrevet 23. februar 2009 Vi krangler, slår litt på hverandre, kaster ting på hverandre og sier stygge ting til hverandre hele tiden. Og utenom det, så snakker vi aldri samen.
LitaPia Skrevet 23. februar 2009 #13 Skrevet 23. februar 2009 Endel useriøse svar her TS, så du får overse dem Vi snakker,ser film/tv, går turer, kino, bowler, skrur bil,kjører scooter,drar på turer, dusjer sammen (ikke alltid),har sex,koser,lager mat,handler, besøker familiene våres sammen osv osv. Vi gjør alt sammen igrunn, bortsett fra jobb og toalettbesøk
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #14 Skrevet 23. februar 2009 F.eks: vi ser film og serier sammen, går på kino, går på konserter, går på byn sammen, eller bare for ta noen rolige øl eller en kaffe, går på restaurant, lager mat, koser oss med god mat og god drikke, spiller brettspill, handler, vasker og rydder, det kan være koselig, egentlig, sette på musikk og bidra sammen, det går mye raskere da også, besøker venner, vinkurs, whisky tasting, ut på tur, reiser på ferie sammen og så faller det naturlig at det blir mye kyss, klapp og klem og sex. :rødme:
Gjest TS Skrevet 25. februar 2009 #15 Skrevet 25. februar 2009 Da var visst ikke vi så unormale alikevel Føler bare det kan bli litt ensformig av og til..men, sånn er jo hverdagen ja.
Anglofil Skrevet 25. februar 2009 #16 Skrevet 25. februar 2009 Hjemmekvelder med våre favorittfilmer/tv-serier på dvd (vi hadde Saw-maraton forleden dag, herlig!), gå turer, gå i butikken sammen og bare titte, spille brettspill, spille med konsoll, gå på restaurant, gå på kino, bowle, reise, skravle, lage mat sammen, dusje sammen, og bare ligge ved siden av hverandre og snakke sammen. Mvh Yvonne
Gjest ggi Skrevet 25. februar 2009 #17 Skrevet 25. februar 2009 Da var visst ikke vi så unormale alikevel Føler bare det kan bli litt ensformig av og til..men, sånn er jo hverdagen ja. Ensformig? Hverdag? Dersom du sier at du allerede nå kjeder deg når du gjør slike ting sammen med kjæresten, vil jeg påstå at det er et meget dårlig tegn for forholdet deres!
Gjest LanaLane Skrevet 25. februar 2009 #18 Skrevet 25. februar 2009 Vi sitter på hver vår pc Men vi flørter, kommer bort til hverandre og kysser litt i blant. Er litt nerder begge to. Ellers lager vi alltid mat sammen, går tur, drar på kino, ser film, går på cafe, henger med felles venner, går på biblioteket, butikken, tar en liten koseblund sammen, lekeslåss, har sex, kliner, snakker sammen.... Ja, hva er det vi ikke gjør uten hverandre? Tror det eneste han ikke får "bli med på" er når jeg skal skifte tampong eller bommelomme
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #19 Skrevet 27. februar 2009 Vi snakker sammen, går tur, trener, lager mat, ser på film, tuller og kiler hverandre, leser sammen, går på kafe, kino, restaurant, er ute med venner, konsert, hjelper hverandre med praktiske ting, drar på ferie, besøker familie osv
FrizzleSizzle Skrevet 27. februar 2009 #20 Skrevet 27. februar 2009 er jeg den eneste som hater å dusje med kjæresten? Vi ser gamle grand prix-finaler sammen og stemmer på dem, og går på Nasjonalbiblioteket og leser ukeblader fra 70-tallet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå