Gå til innhold

Hvem inviterer?


Arwen

Hvem inviterer?  

  1. 1. Hvem inviterer?

    • Brudens foreldre
      3
    • Brudgommens foreldre
      0
    • Brudeparet
      25
    • Alle foreldrene
      4
    • Foreldre og brudepar
      2
    • Annet
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes at den som betaler for bryllupet skal invitere til det.

Vi var de som inviterte til vårt bryllup, siden vi betalte mesteparten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er verter inviterer, det er gjerne de som betaler, og det er oss selv. Om man deler på det så får man gjøre det som føles naturlig. Men det er VÅRT bryllup, vi blir ikke giftet bort av våre foreldre, så jeg syns det er naturlig at brudeparet selv inviterer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde slik:

XXXXXX

Hjertelig hilsen Brud og Brudgom

S.U. innen da og da

til:

Brud og brudgom tlf.nr

Brudens mor tlf.nr

Brudens far tlf.nr

etc.

Slik fikk alle være med på invitasjonen, men VI inviterte. Synes det var en veldig grei løsning, siden alle foreldrene våre er med på å betale gildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når alle tar hver sin del så inviterer alle?

Synes det er fornuftig det Engel skriver her jeg. Hvis flere deler på bryllup, bør man velge det som er naturlig for seg. Hadde moren min sponset hele bryllupet vårt, ville vi satt at hun inviterte...

Men er man med og betaler selv, samtidig som foreldrene sponser litt, synes jeg fint man kan sette seg selv under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pudding

Synes det er best at brudeparet ber!

Vi kommer til å be en del venner, og jeg synes det ville vært rart om mine foreldre skulle sende innbydelser til folk de ikke kjenner! Har selv fått en slik innbydelse engang av faren til bruden, hvor det ble bedt om å gi beskjed om man kommer tilbake til han. Det synes jeg virket veldig dumt! Da var faktisk bare hans adresse og telefonnummer oppgitt i innbydelsen. :-?

Jeg synes det er greitt om brudeparet og foreldrene ber sammen. Som de andre sier; de som betaler og forbereder bryllupet, kan be. Men brudeparet må være med på det! Noe annet blir litt for gammeldags for meg...

Klem fra Pudding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt den diskusjonen, men vi har fått et beløp av mine foreldre som vi kan bruke til bryllupet slik vi vil.

Får kanskje noe av hans og.

Blir nok vi som inviterer tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...