Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hei, Jeg kjenner kroppen min godt nok til å vite at magen min kommer til å være helt bajas i forkant av vielsen.. Ser for meg skrekk-scenarioet der jeg må pile ut en tur midt i vielsen . Noen som har noen tips til mat som er bra/ikke er bra for urolig/nervøs mage? Skal ikke ha vielsen før på ettermiddagen, så kommer til å spise både frokost og lunsj før vi begynner.
Telys Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Hei! Jeg tror det hjelper å spise litt "tørre" ting. Som ristet brød,men noe mildt pålegg som du vet du ikke pleier reagere på,eller evt. bare smør på.. Det hjelper ihvertfall for meg Uansett så er det ventetiden som er verst,er da du sliter med magen,men når du først er i situasjonen,så roer magen seg somregel,så dette går helt fint! Bare hold deg unna det du vet du blir vond i magen av :gjeiper: Lykke til!
Spatula Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har samme problemet.. starter nå i forkant med appital (helsekost) , kommer bare til å spise mat som jeg vet magen min tåler.. tørre kjeks... knekkebrød osv.. På bryllupsdagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå