Gå til innhold

Bryllupsfrisyre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen "regler" for hvilke frisyrer som ser best ut til forskjellige typer kjoler? F.eks. halterneck, "bløtkakekjole", og så videre? Eller tips, tips er bra :jepp:

Har sett flere artikler om hvilke frisyrer som passer de ulike ansiktsformene, og begynte å lure på om ikke kjolen også virket inn på valget?

Skrevet

Snakk med frisøren din, og finn ut hva du trives med- ser frisyren bra ut på deg kommer den sikkert til å passe til kjolen også- er jo du som velger begge deler... Velg noe du kommer til å trives med- sånt synes på utstrålingen!! :)

Skrevet

Som oftest ser vi frisører først og fremst på ansiktsfasong. Men kjolen kan være en faktor. Hvis du f.eks. skal ha kjole me ermer så kan det være finere med oppsatt, mens en stroppeløs kjole kan være fint med løse lokker.

Dette er jo best selvfølgelig å snakke med frisøren din om. Gjerne ta med bilde av kjolen din så får dem en god ide til riktig frisire!

lykke til :)

Skrevet

Jeg syns ofte det er mange bruder som ser litt -for- oppsatt ut, så mye at de ikke er pene lenger. Er ikke en regel at man absolutt må se annerledes ut på bryllupsdagen. Bruke masse penger på å få fiksa sminken og håret sitt. De fleste ser best ut med håret og ansiktet de har til vanlig. :) Syns jeg ihvertfall.

Gjest hopeful
Skrevet

Tror de fleste frisører ser på ansiktsfasongen, men også litt på kjolen.

Jeg har for eksempel et ganske rundt ansikt, og fant fort ut at å ha alt håret oppsatt ikke var fordelaktig for meg :fnise:

Du kan jo høre om det er noen frisører som trenger modell til brudeoppsetting! Jeg har vært modell for det, og syns det var helt knall siden jeg snart skal gifte meg :)

Skrevet

Jeg synes bruder som ser naturlige ut, uten stramt oppsett og masse sminke er de peneste.

Men samtidig, hvor naturlig er det med tiara,slør og kjole med slep?!

Denne dagen er vi faktisk ikke så veldig naturlige, men man trenger ikke ta helt av me hår og sminken heller, finne en fin middelvei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...