Morgause Skrevet 22. februar 2009 #21 Skrevet 22. februar 2009 Hadde vært fint med en penis som ikke sprutet..
Haris Pilton Skrevet 22. februar 2009 #22 Skrevet 22. februar 2009 Jeg hadde en sommerforelskelse med en omskjært gutt, men jeg visste ikke at han var omskjært før jeg kom hjem til Norge og han fortalte meg det Jeg gav ham til og med oralsex. Sært! Så akkurat det har ikke så mye å si for meg i hvert fall
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 22. februar 2009 #23 Skrevet 22. februar 2009 ROFL. Det finnes ikke noe som heter den perfekte kuken, fitta, pupper eller rumpe. Det er alt hva man gjør det til selv. Du skal være rimelig blåst, som mann, hvis du er opphengt i penisstørrelsen (sett at den ikke er MYE under gjennomsnittet). Skaff deg en psykolog. Gutter kommer like bra selv om man har 10-,20- eller 30-cm kuk. Hvorfor bryr seg om størrelsen? Det viktigste er at den virker. Det er så mange patetiske gutter som har så lite seksuell selvtillit at det gjør meg vondt. Bekymringer er noe som hører damer til.
Gjest voksen dame Skrevet 22. februar 2009 #24 Skrevet 22. februar 2009 Herregudda. Hvis man har lyst på mannen den sitter på, er det ikke så nøye med selve penisen. Hvis han vet hvordan den skal brukes, og den ikke er helt vanskapt - går det som regel bra. Kvinnen merker ikke forskjell på om den er omskåret eller ikke. Det påstås at menn som er omskåret blir litt mindre følsomme og derfor muligens holder lengre. Det er antagelig individuelt. Om den er liten eller stor, rett eller bøyd- det går bra for en normal kvinne. Hvilken stilling som gir optimal nytelse kan variere i forhold til dette - men noe av det spennende med sex er da vel å prøve seg fram. Å påstå at en type penis (eller noen annen kroppsdel) er perfekt og alt annet "dårligere" er en dårlig innstilling.
Haris Pilton Skrevet 22. februar 2009 #25 Skrevet 22. februar 2009 Det ER noe som heter den perfekte penis for hver enkelt. Hvorfor er det så "ulovlig" å ha penis-preferanser? Men at jeg synes en penis skal være så og så lang/kort/tjukk/tynn betyr ikke at det er de universelle reglene for en perfekt penis, det virker som om det er så mange som blander det.
Gjest voksen dame Skrevet 22. februar 2009 #26 Skrevet 22. februar 2009 Kanskje det er noe som heter perfekt penis for noen? Min erfaring er i alle fall at de fleste normale peniser (og for ikke å snakke om de menn de sitter på...) har fordeler og ulemper Selvsagt - hvis man kun liker en type sex, så får man finne en mann som deler preferansen og har en penis som passer. Hvis man liker litt av hvert, så finner man vel ut at enhver mann (og penis) er veldig bra på noe og mindre bra på noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #27 Skrevet 22. februar 2009 Hva er bra: -lengde -tykkelse -omskjært/ikke omskjært -annet Annet.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #28 Skrevet 23. februar 2009 Den perfekte penis har jeg funnet nå. Den er passe lang, passe tjukk, ikke omskjært og med deilige synlige blodårer, og perfekt barbert. Har ikke målene på lengde og omkrets, men etter min mening, passer en som er mer enn 14cm lang og mindre enn 18cm perfekt i meg. Den må heller ikke være for tjukk, men heller ikke for tynn. Den må være vanlig... Det er den perfekte penis for MEG (jenter er også forskjellige nedentil...)
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #29 Skrevet 23. februar 2009 Den perfekte penis sitter på den man er forelsket i Ojoj......kjærlighet gjør blind ja... Det er klart man i kjælighetens rus overser skavanker ved partneren, men det forandrer ikke faktum at de fleste har en oppfatning om hvordan den "perfekte penis" el. andre kroppsdeler skal være. Som regel finner man ikke den "perfekte", men en som man er fornøyd med...og det samme gjelder sannsynligvis partnerens tanker om en selv også.
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 23. februar 2009 #30 Skrevet 23. februar 2009 IKKE for stor, IKKE for liten.. Normal, gjennomsnittlig foretrekker jeg.. Mannen min er perfekt for meg:)
Gjest Shelob Skrevet 23. februar 2009 #31 Skrevet 23. februar 2009 I mitt tilfelle er det perfekte: 15 cm lang, passe tykk, litt skeiv mot høyre, glatt, fint hode, hard (!), og med trang vinkel mot magen (hans egen) - altså kjæresten min! Så sant at det finnes noen som passer for alle ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå