Gjest Mea Culpa Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Jeg snublet tilfeldigvis over denne bloggen om helse og kosthold. Fant mye interessant der saa jeg tenkte jeg skulle dele den med dere.
Chanel.No5 Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jeg snublet tilfeldigvis over denne bloggen om helse og kosthold. Fant mye interessant der saa jeg tenkte jeg skulle dele den med dere. Snille deg som deler dine goder med oss =)
Gjest Mea Culpa Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Snille deg som deler dine goder med oss =) Det skulle da bare mangle. Maa bare faa sagt det, takk for at du alltid er saa positiv og vennlig! Verden trenger flere mennesker som deg.
Chanel.No5 Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Det skulle da bare mangle. Maa bare faa sagt det, takk for at du alltid er saa positiv og vennlig! Verden trenger flere mennesker som deg. Hyggelig med slike tilbakemeldinger..
Gjest Mea Culpa Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Hyggelig med slike tilbakemeldinger.. Jeg proever aa bli flinkere til aa gi komplimenter, det er viktig syns jeg.
Chanel.No5 Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Jeg proever aa bli flinkere til aa gi komplimenter, det er viktig syns jeg. Det er utrolig viktig. Små hyggelige kommentarer kan faktisk gjøre mye mer for mottakeren enn en vet, kan redde en ellers skip dag osv.. Vær mot andre som du vil at de skal være med deg er ett godt uttrykk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå