Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, trenger å lufte litt og spørre om noen "dumme" ting :P

Jeg er 22år, og har aldri vært i et ordentlig forhold. Bare vært borti drittsekker som jeg har hatt altfor god tålmodighet til.

Men, nå er det over en måned siden jeg begynte å treffe den første gutten jeg kysset og lå sammen med igjen. Og må si, at det er kjempe flott!

Det er faktisk veldig nytt for meg, for han sier fine ting til meg,

og er veldig tydelig på at han liker meg. Jeg kan bli litt klønete av det av og til, fordi det rett og slett er en helt ny opplevelse.

Han har sagt han er glad i meg. Første gangen han sa det ble jeg klønete.....det som kom ut av min munn var "..åja..."

Men, har ikke vært klønete etterpå når han har sagt det ;)

Vi er med hverandre nesten hver eneste helg, alt etter om han må jobbe eller ikke.

Vi har det kjempe fint, kommuniserer godt. Ingen av oss er selvhøytidelige, jeg synes det er bra og spøke litt og kunne le av ting når det ikke går helt som planlagt.

Fikk til og med 5 røde roser då vi skulle på en date.

Moren hans, bestemoren og lillesøsteren vet om meg.

Jeg er veldig sjenert, og veldig redd for å bli avvist.

Men, jeg håper så inderlig at det går bra denne gangen.

Så mitt spørsmål er vel egentlig, når det går så bra som det gjør, er det en sjanse for at vi blir sammen etterhvert?

For meg trenger det ikke å gå fort, men ja, vil lufte litt og kanskje høre hva andre sier :)

:romeo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så fint at du har truffet en da, Avalon! Syntes det høres ut som dere er på god vei til å bli sammen jeg. Og hadde han ikke villet noe sånt tror jeg neppe han hadde fortalt familien sin om deg :)

Selv om du er sjenert betyr jo ikke det at det er et hinder for dere. Dere har jo allerede god kommunikasjon, så det er vel bare til å se hva tiden bringer :)

Masse lykke til, håper det går bra for dere! :yvonne:

edit: krøll med smilefjes

Endret av ynskje
Skrevet
Så fint at du har truffet en da, Avalon! Syntes det høres ut som dere er på god vei til å bli sammen jeg. Og hadde han ikke villet noe sånt tror jeg neppe han hadde fortalt familien sin om deg :)

Selv om du er sjenert betyr jo ikke det at det er et hinder for dere. Dere har jo allerede god kommunikasjon, så det er vel bare til å se hva tiden bringer :)

Masse lykke til, håper det går bra for dere! :yvonne:

edit: krøll med smilefjes

Takk takk, jeg håper det!

Føler meg som en fjortis igjen :fnise:

Skrevet

Litt umulig å si når man ikke kjenner noen av dere, men utifra det du skriver ser det jo ikke ut til at noe er i veien :) Sjenanse kommer du over, ikke la det stoppe deg.

Masse lykke til!

Skrevet

Dette høres veldig lovende ut. Lykke til :yvonne:

Skrevet

Jeg synes det høres ut som dere bare er ett lite steg fra å bli kjærester ;)

Og som sagt tidligere, når familien hans vet om deg så er det et godt tegn.

Siden du er veldig sjenert og han har vært flink til å si fine ting og har gitt deg roser og sånt, så kanskje du kan finne på noe koselig til han? Noe som sier at du liker han veldig godt uten at du trenger å si det rett ut.

Er det noe han ønsker seg, en romantisk, personlig liten ting han ville blitt veldig glad for som du kunne gitt han for eksempel?

Sier det bare fordi det eneste jeg kan tenke meg som potensielt kan skjære seg er at han føler at du ikke er like interessert i å bli kjærester som han, selv om jeg ikke synes det høres ut som om han føler det sånn altså.. :)

Lykke til

Skrevet
Jeg synes det høres ut som dere bare er ett lite steg fra å bli kjærester ;)

Og som sagt tidligere, når familien hans vet om deg så er det et godt tegn.

Siden du er veldig sjenert og han har vært flink til å si fine ting og har gitt deg roser og sånt, så kanskje du kan finne på noe koselig til han? Noe som sier at du liker han veldig godt uten at du trenger å si det rett ut.

Er det noe han ønsker seg, en romantisk, personlig liten ting han ville blitt veldig glad for som du kunne gitt han for eksempel?

Sier det bare fordi det eneste jeg kan tenke meg som potensielt kan skjære seg er at han føler at du ikke er like interessert i å bli kjærester som han, selv om jeg ikke synes det høres ut som om han føler det sånn altså.. :)

Lykke til

Jeg har tenkt litt på det, å gi han noe. Et eller annet, men kommer ikke helt på hva det skal være.

Jeg sier jo at jeg er glad i han tilbake nå da så, så sjenert er jeg ikke ;)

Sa det til han igjen ikveld ;)

Føler meg så utrolig fjollete, og jeg liker den følelsen så utrolig godt,men liker han mer ;)

Skrevet

Når det går så bra som det gjør er det en sjanse for at det som går så bra ikke er så bra som det virker.

Svaret er tofoldig. Enten er det som går så bra som det fremgår eller så er du ikke skodd riktig i forhold til distansen.

Du er sjenert og trenger å få en bekreftelse på at du er på rett spor.

Du er på rett spor så lenge du ikke spør meg eller andre vilt fremmede mennesker på nettet om du er på rett spor og stoler på dine egne følelser.

Det er det som er vanskelig!

DedododoDedadada is all I want to say to you!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...