Gjest Golden Girl Skrevet 21. februar 2009 #1 Del Skrevet 21. februar 2009 Noen som vet om Ellos har en rabattkode for tiden? Jeg trenger noe nytt treningstøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 22. februar 2009 #2 Del Skrevet 22. februar 2009 Prøv: 190401 (40% rabatt + sengesett i tillegg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 22. februar 2009 #3 Del Skrevet 22. februar 2009 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 22. februar 2009 #4 Del Skrevet 22. februar 2009 Takk! Bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 7. mars 2009 #5 Del Skrevet 7. mars 2009 Om noen trenger: rabattkode 195301, tror det er avslag på 50% Men du må bestille for minst 200,- og kan ikke brukes på tilbudsting/outlet, Adidas, Nike, Puma, Levis Reebok og Espirit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 7. mars 2009 #6 Del Skrevet 7. mars 2009 Kanjeg no shoppe på ellos med denne koden, og spare på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 8. mars 2009 #7 Del Skrevet 8. mars 2009 Kanjeg no shoppe på ellos med denne koden, og spare på det? Du kan prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 8. mars 2009 #8 Del Skrevet 8. mars 2009 Om noen trenger: rabattkode 195301, tror det er avslag på 50% Men du må bestille for minst 200,- og kan ikke brukes på tilbudsting/outlet, Adidas, Nike, Puma, Levis Reebok og Espirit. Denne koden gir 50% avslag på den dyreste varen (som da må koste over 200 kr etter at de 50% er trukket fra). Den er gyldig tom 23 mars. Brukte den nettopp på disse sandalettene: Bronx sandaletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 9. mars 2009 #9 Del Skrevet 9. mars 2009 Så de bruker bare den samme koden på alle rabattkortene som blir sendt ut? Altså kan jeg bruke koden dere skrev og bestille meg masse plagg til 50%? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. mars 2009 #10 Del Skrevet 9. mars 2009 Følg med på denne siden, trykk deg inn på der du vil ha rabattkoder: http://www.kupongkode.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lori_* Skrevet 9. mars 2009 #11 Del Skrevet 9. mars 2009 Så de bruker bare den samme koden på alle rabattkortene som blir sendt ut? Altså kan jeg bruke koden dere skrev og bestille meg masse plagg til 50%? Nei. Den koden gir bare 50 % avslag på den dyreste varen og den varen må koste minst 200 kr etter fratrukket rabatt. Jepp, det er den samme koden som sendes ut til alle kunder. Men det varierer når de får den. Det kommer til stadighet reklame fra ellos med ulike rabattkoder. Bestiller du derfra, følger det ulike rabattkoder med når du mottar varene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå