Gjest Candyfloss Skrevet 3. juli 2003 #1 Skrevet 3. juli 2003 http://magasinet.startsiden.no/article/art...ticleview/1426/ Vet ikke helt hva jeg skal si, jeg... Virker litt... Utenomjordisk :blunke:
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #3 Skrevet 3. juli 2003 Eeeh.. Det tror jeg når jeg ser det... .. se på solen kanskje
Marianne Skrevet 3. juli 2003 #4 Skrevet 3. juli 2003 Ett klassisk eksempel på en historie Marianne ikke kjøper sånn uten bevis. :-?
Litago Skrevet 3. juli 2003 #5 Skrevet 3. juli 2003 Kanskje han putter litt oppi vannet sitt? F.eks. litt grønnsaker hist og pist, litt kjøttslintrer nå og da.... Slik at det faktisk er suppe han lever på? Suppe og sol høres mer naturlig ut!
Gjest Candyfloss Skrevet 3. juli 2003 #6 Skrevet 3. juli 2003 I juni i fjor bekreftet amerikanske forskere at Manek hadde overlevd 130 dager bare på vann. De oppkalte sågar denne tilstanden etter ham: HRM (Hira Ratan Manek) fenomenet. Det ER bekreftet. Da må det jo stemme?
Marianne Skrevet 3. juli 2003 #7 Skrevet 3. juli 2003 Ja i 130 dager ja, men det påstås i artikkelen at han har levd på dette i åtte år.
kjellebassen Skrevet 3. juli 2003 #8 Skrevet 3. juli 2003 130 dager er fortsatt svært imponerende. Under "normale" forhold klarer ikke et menneske vanligvis å overleve mer enn 30 dager uten mat og 6 dager uten vann.
Silfen Skrevet 3. juli 2003 #9 Skrevet 3. juli 2003 Var det ikke Buddha som skulle overlevd på ett riskorn om dagen?
MarianneE Skrevet 4. juli 2003 #10 Skrevet 4. juli 2003 Ett klassisk eksempel på en historie Mariane ikke kjøper sånn uten bevis. :-? Det gjør ikke denne MarianneE heller...... :blunke:
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. juli 2003 #11 Skrevet 4. juli 2003 Var det ikke Buddha som skulle overlevd på ett riskorn om dagen? Jeg funderer gjerne på størrelsen på de omtalte riskornene.
LadyBug Skrevet 6. juli 2003 #12 Skrevet 6. juli 2003 Det er flere mennesker i verden som lever på denne måten. Jeg syns det er utrolig kult at de klarer seg så bra som de gjør og beundrer alle de som klarer det. Jeg derimot kunne aldri klart det, jeg spiser som en hest hvert måltid. Men, beundringsverdi er det syns jeg!
Gjest prestekrage Skrevet 6. juli 2003 #13 Skrevet 6. juli 2003 Må i allefall ha blandet nutrilett eller annet kosttilskudd oppi vannet... ( men han var jo et godt bevis på at men blir går i huden av å ikke spise)
CeNedra Skrevet 6. juli 2003 #14 Skrevet 6. juli 2003 det høres litt rart ut ja... men jeg syntes nå det høres veldig koselig ut også... Leve på sol:) Liksom: hva vil du ha til middag i dag da? "en-times ettermiddagssol, eller vil du heller ha en to-timers kveldssol???"
moonmood Skrevet 6. juli 2003 #15 Skrevet 6. juli 2003 Dette virker som enda en total bløff.... discovery er kjent for å ha bra vitenskapelig dokumentasjon på det de lager programmer om også, men det har ikke hindret de å dra et par brølere igjennom årene... og referansen til "forskere" er jo like patetisk som å lese Se og Hørs påstander eller The Sun... Nei, dette lukter humbug. (før noe annet er BEVIST)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå