Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hei Typen har idet siste mast en del om han ikke kan få ta meg bak, altså analsex. Jeg er ikke helt fremmed for tanken, vi har jo lekt litt bak der Men er ikke sikker på om jeg takler å ha hele inni meg, er jo ganske trang der... Er også litt usikker på om jeg egentlig vil... Men uansett, det jeg spør om er råd og tips hvis jeg skulle bestemme meg for å gjøre det... Jeg mener hvordan vi kan gjøre det bra og relativt smertefritt... Ble litt rotete dette innlegget men jeg regner med dere skjønner tanken.
Tusse :) Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Er i samme situasjon selv, og lurer egentlig på det samme..
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Bare å kaste seg rundt å prøve jenter! Det viktigste av alt er å sette seg ned å snakke på forhånd. Fortell at stopp betyr stopp, sakte betyr sakte og ikke noe annet. Du må stole på personen du skal teste dette med. Bruk god tid. Slapp av. Ta gjerne et glass vin eller to på forhånd. Så er det på tide å begynne å leke litt. Prøv med fingre først, saaaakte og bruk masse glidemiddel. Oppgrader deretter til en analplugg eller kuler. Igjen masse glidemiddel. Når det komer til den tid at du føler deg klar til å ta i mot pikken hans er det enklest hvis du står i doggy, han sikter og du sakte presser deg mot ham. Tempo og smurning er nøkkelordene. Hvis du er som de fleste kommer det antagelig til å kjennes ut som om du driter på deg de første gangene du prøver. Det er fordi det er den eneste følelsen du er vant til å kjenne. Hvis dere får det til kan det komme til å bli et supert krydder i sexlivet, godt for både deg og ham. Så, man vet ikke om man liker det før man har prøvd.
Gjest spagetthi Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Det var ett knall godt råd - og bra forklart hvordan de første gangene er ! Eneste jeg vil tilføye atter engang ; Mye Glid!!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Min erfaring er at hvis jeg ligger på siden, altså slik at vi ligger i skje, så er det mye lettere å slappe av i alle musklene når han skal stikke kuken inn, enn når jeg står på alle fire. Går heller over til doggystile etterpå, når jeg har fått varmet opp litt der bak.
Hinata Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Hørt at en bra stilling kan være at hun ligger på magen med en pute under
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Det ligger en veldig bra "guide" om dette på erotikknett.no. Den kan jeg anbefale
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Mitt tips er: La det være! Det er unaturlig og ekkelt. Hvorfor er det så om å gjøre å ha kloakk-sex da? Det er så mye annet spennende man kan gjøre i sengen, enn å presse et kjønnsorgan eller et leketøy opp i analen.
Aftensol Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Og mitt tips er å prøve hvis du har lyst! Jeg synes det er helt fantastisk og får de største og beste orgasmene når vi har analsex! Jeg bruker å sitte på han mens han ligger på rygg.. Litt vanskelig til å begynne med, men da styrer jeg tempoet og har tilgang til klitoris.. Er en fordel om du rekker frem til veggen bak hodet hans akkurat når du skal ha den inn i deg.. Ellers er det mange gode tips tidligere i tråden... Også som de andre her sier, masse masse glidemiddel!
lovenemo Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Det er bare å prøve. Hvis du ikke prøver, så finner du jo ikke ut om det er noe for deg eller ikke. Begynn med fingrene, fortsett med sexleketøy og til slutt får kjæresten din ta deg. Bruk _masse_ glidemiddel, det er et must!! Ta dere god tid og kjæresten din bør ta det veldig forsiktig Og, ikke gjør alt på en og samme kveld, med mindre dere så absolutt vil det da. Bruk litt tid på å bli vant med å bli fingra eller lekt med "baki" også, så blir det lettere når (og hvis) dere skal ha analsex. Som nevnt over, så vil det kanskje føles litt merkelig og ekkelt de første gangene, men det går over! Det er utrolig digg :D I forhold til stillinger så er jo doggy genial, funker best for vår del ihvertfall. Men at jenta ligger på ryggen med ei pute som støtter opp og løfter litt er også kjekk, selv om jeg føler at den blir litt knotete.
Gjest Gjest_geg_* Skrevet 23. februar 2009 #11 Skrevet 23. februar 2009 Hvis du er som de fleste kommer det antagelig til å kjennes ut som om du driter på deg de første gangene du prøver. Æsj, hvem er det som ønsker å få drite-følelse under sex. Kvalmt og ekkelt! uuuuj
Gjest Samboer`n Skrevet 26. februar 2009 #12 Skrevet 26. februar 2009 Jeg og samboeren min har nettopp begynt LITT med analsex. Noe som fungerer veldig bra for hun er en god og lang oppvarming med masse tunge, både forran og bak (selvfølgelig etter en dusj slik at hun ikke trenger å tenke på at det ikke skal være reint), før jeg begynner i det små med en dildo. Har en slik ruglete sak av glass som blir tykkere ved roten. Denne sammen med glidemiddel liker hun MYE bedre enn en finger. Den sklir mye letter inn, kanskje fordi det ikke er meg... Hørtes rart ut, men sånn er det nå...Er vel det at det ikke er en finger men en ting om du skjønner!? Når jeg skal penetrere henne med penis så pleier hun å stelle seg på alle 4 på sengekanten med meg stående bak slik at hun kan bestemme "takten" på det hele ved at hun skyver seg innpå i hennes eget temp. Dette virker utmerket for oss, og GUD BEDRE så godt for oss begge!!! MEN, man kan tydeligvis bli fort sår der bak, så viktig å ta det rolig de første gangene... det viktigste tror jeg uansett er at kvinnen tar litt styring over dette og bestemmer hvordan det skal foregå... Har blitt litt i overkant ivrig enkelte ganger, og det er ikke noe suksess... Men som mann, FY OG FYSJ så sexy det er å stå bak henne når hun skyver seg sakte men sikkert mot meg og jeg forsvinner inn i henne i hennes tempo... Ahhhhh... Nei, der var planen lagt for dagen hvertfall! Lykke til!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå