sol87 Skrevet 17. juli 2012 #21 Skrevet 17. juli 2012 jeg har intens diare og kvalme og har.masse amåe.vite marker men.tør ikke åsi det til foreldrene mine tips? Du får vermox uten resept og aldergrense på apoteket. Spør der. Husk å følge anvisningen, og å kokvaske sengetøyet ditt når du starter kuren og etter fjorten dager eller hvordan det var. Tilby deg å vaske klær, og ingen vil fatte mistanke. Men det beste er å si fra, husk at de er foreldrene dine og bryr seg om deg og din helse.
Gjest 17 år og jente Skrevet 18. november 2012 #22 Skrevet 18. november 2012 Jeg har også lagt merke til hvite mark i rompa, spes. om kveldene. Da klør det ekstremt mye , men ingen andre i familien klør seg i rompa så mye som jeg gjør og vi har ikke kjæledyr.. hva kan de ha kommet av da? Og hvor mye koster den vermox kuren? Tørr ikke å si noe til mamma enda. Frustrert 17 åring.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #23 Skrevet 18. november 2012 Men du kan da vel strengt tatt ikke vite at de andre ikke klør seg i rumpa? Se denne linken, pris står nederst: http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-62047.aspx Husk at sengetø (og helst truser også) må vaskes på 90g. Anonym poster: ce773660a712ab808454abaad6e32e37
Emas Skrevet 18. november 2012 #24 Skrevet 18. november 2012 Mark i rumpa er heilt normalt, eg hadde det mykje før. Gode tips er god hygiene, vask henda godt, bruk gjerne sprit. Vask sengetøy og undertøy godt, og ver obs på om du finn fleir i avf etter endt behandling lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå