Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, da runder jeg i dette øyeblikket 700 innlegg her inne på KG.

:hoppe:

Skjønner nesten ikke hvordan det kan ha blitt så mange, men det er iallfall et hyggelig sted å være. I dag fikk jeg også en kjempehyggelig hilsen inne på dagboka mi fra Imari der hun skrev at hun alltid smilte når hun så mine innlegg, siden hun alltid blir i godt humør av å tenke på Tjorven på Saltkråkan. Det var så koselig å høre, og dermed håper jeg det blir nye 700 innlegg fra meg de kommende ukene og månedene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW! :o

700 innlegg på så kort tid, det må jeg si :D

Grattis!!!

Skrevet

Arwen: Du ser at det står 2002, ikke sant?

Blingsa selv jeg altså. :wink:

Gratulerer Tjorven!

Skrevet

Dægger'n Tjorven - du er aktiv!

Gratulerer!

Suz :wink:

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Jeg er nok ikke av de mest aktive her inne, men det blir fort en del antall innlegg når man liker å skrive og liker å engasjere seg i diskusjoner! :ler:

Gjest Embla s
Skrevet

Gratulerer! (du min barndoms heltinne) :wink:

Skrevet
Arwen: Du ser at det står 2002, ikke sant?

Blingsa selv jeg altså. :wink:

Gratulerer Tjorven!

:ler: selvfølgelig, syntes det var voldsomt. Trodde at vi hadde "snakket" sammen før det også men..

Skrevet
Gratulerer! (du min barndoms heltinne) :wink:

:ler: Jeg er jammen meg min egen barndoms heltinne også! :ler:

:ler: selvfølgelig, syntes det var voldsomt. Trodde at vi hadde "snakket" sammen før det også men..

Nei, så kjapp er jeg nok ikke, det hadde vært ekstremt!! :blunke: Jeg opprettet denne brukeren i fjor, men jeg begynte vel ikke å bruke den ordentlig før i høst tror jeg... Hadde den liggende litt på lur en stund siden jeg hadde lyst til å skaffe meg nytt nick etter å ha vært fast bruker her tidligere...

Gjest Alive
Skrevet

Kjempeflink :)

Gleder meg til de neste 700

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...