MBelucci Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Mørkebrun.Svart eller lysebrun Hvilken farge hadde du valgt.Nytt moderne kjøkken til en leilighet.
Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 svart isåfall Enig at man bør velge en mørk farge. Jeg har hvitt kjøkken og ALT av flekker vises på den. Alt av støv og matsøl av ymse slag pådører, skuffer o.l. Hvitt kjøkken krever storvask ofte og er temmelig tidskrevende å holde rent. Jeg vil aldri velge hvit kjøkken igjen!
Gjest Bond Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 (endret) tja, vanskelig, muligens blygrått eller hvit. Men helt sikkert ikke svart. Synes ofte at alt for store flater med bare svart blir litt for mørkt og bare litt.. feil for meg. Grå gir finere kontraster med farger, synes jeg. Vi har hvit kjøkken nå, og jeg synes ikke det er noe vanskelig å holde rent. Benkeplaten er jo ikke hvit og man får ikke så mye flekker på dørene og sånt? Vi får ikke i hvert fall, men har ikke barn, så det er muligens litt annerledes da * * * /ed Ah - du mente ut av disse 3 fargene der? Tja, ikke svart - så det måtte være en av de brunfargene. Men det er litt avhengig av flere ting - om det er åpent kjøkken (om det er andre møbler/ting å tenke på), hvordan ser gulvene ut, og så videre. Om det er veldig mørkt rom er det bedre med lysbrun, om det er veldig lyst, kan man jo ha mørkere. Endret 22. februar 2009 av mrs_bond
Gjest L_C Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hvitt høyglans med innslag av sorte mosaikkfliser mellom benken og skapene. EDIT: Å, hvis jeg måtte velge mellom de fargene du nevner TS måtte det bli sort Endret 22. februar 2009 av L_C
Umuriel Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Jeg sverger til hvitt kjøkken og syns ikke det er noe problem å holde rent, selv med ettåring i hus. Om jeg absolutt måtte velge mellom de fargene du spør om så tror jeg at jeg hadde valgt sort. Eller mørkebrunt.
Strix Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Jeg vurderer hvitt når vi skal ha nytt kjøkken. Svart kunne vært interessant, men tror det hadde blitt veldig mørkt, kommer an på hvor mye lys jeg hadde hatt på rommet ellers og måtte jo malt rommet deretter. Av de fargene Ts nevner, svart eller mørkebrunt.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 Jeg sverger også til hvitt kjøkken. Ville aldri valgt noe annet enn lyst kjøkken. Føler at svart er kult akuratt nå, men hvor lenge er det kult? Hvitt er mer tidløst. Også føler jeg at en fort blir lei av mørke kjøkken, jeg kjenner mange som nettopp har kjøpt mørke kjøkken og som ble veldig fort lei, fordi det var for mørkt. De ville nå valgt hvitt, og en bytter jo ikke ut kjøkkenet så ofte...så en må tenke litt framover.. Av de fargenen du nevner må det bli lysebrunt som er det lyseste....tenk på at du sikkert skal ha det kjøkkenet i mange år.
golda Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har et grått kjøkken og angrer på at jeg ikke valgte hvit. Har ikke barn som lager flekker, men jeg har en mann. :-) Jeg ville valgt hvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå