Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som har argumenter for hvorfor puslespillprodusentene velger akkurat barn som målgruppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg visste ikke at de gjorde det. Det finnes da massevis av puslespill for voksne.

Skrevet
Jeg visste ikke at de gjorde det. Det finnes da massevis av puslespill for voksne.

hehehe, joda, sånne store puslespill av geografiske områder og sånt er mest egnet for voksne. men finnes det noen gode grunner til hvorfor de i det hele tatt lager puslespill for barn og voksne? hva kan være sterke og svake sider med puslespill?

hva med muligheter og trusler enten ved selve produket eller med bedriften.

Skrevet

:klø: :nocomment:

Puslespill skjerper sansene og trimmer hjernen. For små barn er det i tillegg god finmotorisk trening.

Skrevet

Jeg har kjøpt puslespill flere ganger. Jeg har aldri opplevd å få noe trusler i forbindelse med det. Men så har jeg bare kjøpt barnepuslespill. Er det annerledes med voksenpuslespill? Noe avtrekker eller bombetrussel når du løfter av lokket?

*skjønner ingenting*

Skrevet
hehehe, joda, sånne store puslespill av geografiske områder og sånt er mest egnet for voksne. men finnes det noen gode grunner til hvorfor de i det hele tatt lager puslespill for barn og voksne? hva kan være sterke og svake sider med puslespill?

Høres ut som du har i oppgave å foreta en SWOT-analyse av puslespill..

Skrevet
Høres ut som du har i oppgave å foreta en SWOT-analyse av puslespill..

Enig. Og ut fra det som er skrevet her, er jeg redd resultatet ikke blir særlig bra...

HI, les læreboken og se om du forstår det som står der, istedenfor å prøve å få oss til å gjøre oppgaven din for deg.

Skrevet

ja det er akkurat det jeg driver med! :D Jeg skal ta med disse punktene (Sterke sider, svake sider, muligheter og trusler) om puslespill, men jeg kommer visst ingen vei..

I følge et eksempel i boken kommer det punktvis noen eksempler men de har med bedriften å gjøre...

Eks. Sterke sider:

Gressbane AS har hatt et godt økonomisk resultat med en omsetning på 15 millioner kroner og et overskudd på en million kroner.

Svake:

Vi har liten produktbredde, for eksempel har vi lite å tilby når det gjelder fritidsklær der marginene er gode.

Muligheter:

Det lokale skisenteret skal investere i nytt heisanlegg og utbredning av bakkene.

Trusler:

Sportsbransjen er avhengig av været. Dårlige sommere reduserer sykkelsalget, og snøfattige vintre gir problemer med salget av ski.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...