Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Må man betale noe for prøvetime på burdesalong? Var innom for å reservere time, og de setter jo av god tid, spanderer drikke etc.. Kommer det en regning på det etterpå?? (er litt bekymret for skjulte utgifter...
Kanutten Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jeg betalte ikke noe i noen av alle salongene jeg var i iallefall. Har aldri hørt om noen som må betale for det.
Jade Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har ikke prøvd kjole enda. Men går da virkelig ut i fra at dette er en ekstraservice som tjenes inn på salg. Og god service gir mersalg!
Noli Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Har aldri betalt noe, men der jeg kjøpte kjolen min endte jeg opp med å legge igjen over 10.000,- så det burde på en måte være inkludert.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Jeg betalte ikke noe de 3 stedene jeg var, men fikk ikke noe drikke heller da.. Er vel bare å spørre?
Concertina Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Har jeg aldri hørt om, de setter jo av tid fordi du ikke kan prøve kjoler uten hjelp. De er for store til å ta på alene, de vil ikke at du skal skade kjolene og det er jo ikke så lett å finne fram i kjolestativene alene - ergo vil de gjerne hjelpe deg for at du skal kunne prøve kjolene OG finne DEN kjolen - da legger du jo igjen mange tusenlapper
Gjest juni brud Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 jeg betalte ingenting. Hun satte av to timer til meg. fikk topp service. eneste utgift var at jeg var så glad at forloveren og jeg gikk på restaurant etterpå. Men det var jo helt frivillig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå