Gå til innhold

Kostnader ved kjoleprøving?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man betale noe for prøvetime på burdesalong? Var innom for å reservere time, og de setter jo av god tid, spanderer drikke etc.. Kommer det en regning på det etterpå?? (er litt bekymret for skjulte utgifter... :sjenert:

Skrevet

Jeg betalte ikke noe i noen av alle salongene jeg var i iallefall.

Har aldri hørt om noen som må betale for det.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd kjole enda. Men går da virkelig ut i fra at dette er en ekstraservice som tjenes inn på salg. Og god service gir mersalg!

Skrevet

Har aldri betalt noe, men der jeg kjøpte kjolen min endte jeg opp med å legge igjen over 10.000,- så det burde på en måte være inkludert.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg betalte ikke noe de 3 stedene jeg var, men fikk ikke noe drikke heller da.. Er vel bare å spørre?

Skrevet

Har jeg aldri hørt om, de setter jo av tid fordi du ikke kan prøve kjoler uten hjelp. De er for store til å ta på alene, de vil ikke at du skal skade kjolene og det er jo ikke så lett å finne fram i kjolestativene alene - ergo vil de gjerne hjelpe deg for at du skal kunne prøve kjolene OG finne DEN kjolen - da legger du jo igjen mange tusenlapper ;)

Gjest juni brud
Skrevet

jeg betalte ingenting. Hun satte av to timer til meg. fikk topp service. eneste utgift var at jeg var så glad at forloveren og jeg gikk på restaurant etterpå. :)

Men det var jo helt frivillig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...