Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kråkaa
Skrevet

Jeg har ei venninne som jeg kjenner fra tidligere skolegang. Hun har sin venneflokk og jeg har min venneflokk. Jeg har inkludert henne ganske mye i min venneflokk da jeg synes dette faller seg naturlig etterhvert. Men hun har aldri inkludert meg i sin venneflokk.. er jeg rar som tenker over dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er kansje litt rar som tenker over det ja :fnise: nei du er ikke det!

Ja det er litt merkelig at hun ikke kan innkludere deg i hennes vennegjeng, når du har gjort det. Jeg har ei venninne fra tidligere skole som jeg ikke har inntrodusert til mine nye venner. De er egentlig en del år enn oss, ikke at det har noe å si :)

Men du kan vel bare spøre henne om det er noen spesiel grunn, kansje hun aldri har tenkt over det :)

Skrevet

Hvorfor vil du så gjerne bli inkludert i hennes venneflokk når du har din egen?

Skrevet

Jeg skjønner at du tenker over dette, men hvorfor ikke bare spørre henne om å få bli med når hun skal til andre venner o.l.

I min vennegjeng har vi alle blitt venner fordi den ene har inkludert den andre osv.

Verre er det at jeg ikke blir inkludert i min kjærestes vennegjeng, aldri. Han er inkludert med mine venner, mens jeg knapt vet hvem hans venner er, og har ennå aldri tilbringt noe tid sammen med de. Det reagerer jeg på, og har sagt det til han, hvorpå han har svart meg at han skal inkludere meg. Men det har fortsatt ikke blitt noe av.

Muligens din venninne har hatt negative opplevelser når hun har inkludert venner med hverandre. Det er ikke alle som er "modne" for det.

Skrevet (endret)

Kanskje hun venninna er litt som meg. Jeg kombinerer alltid mine forskjellige vennegjenger på bursdagene mine, men da er jeg alltid stressa for at de ikke skal trives, at noen blir uttafor, at noen kjeder seg etc. kan hende hun venninna di ikke klarer å slappe av hvis hun skal ha med seg noen utenforstående sammen sine venner, at hun er redd for at du ikke skal like dem eller at de ikke skal like deg. Eller det kan hende at hun bare ikke tenker over det, at du og den andre vennegjengen er to separate ting og ikke kommer på at de kan kombineres. Eller kanskje hun synes at du og de andre vennene er veldig forskjellige og tror dere ikke kommer til å kommer overens. Kan være mange grunner til at hun ikke har inkludert deg i den vennegjengen. Kanskje det aldri har falt seg naturlig heller?

edit: glemte å svare på spørsmålet ditt. nei, du er ikke rar som tenker på det, du er menneskelig. akkurat som venninna di ikke er rar som kanskje ikke tenker på det.. :)

Endret av plingo
Skrevet

Spør henne da!

Jeg har også prøvd å få alle mine venner til å være sammen. Ikke alltid vært like lett. Fordi det er alltid noen som ikke kommer overens med en person. Dessverre, men sånn er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...