Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt meg ny leilighet (til 140.000 under takst!!!). Jeg vurderer å kjøpe boligalarm pga. hvordan inngangen er plassert. Hovedinngangen til blokken har fullt innsyn fra naboblokkene, men selve inngangen til leiligheten er på baksiden av blokken. Ved inngangen er det en nødtrapp/branntrapp som går ned i garasjeanlegget og ut. Det er litt vanskelig å forklare.

Er leilighetens rare adkomst god nok grunn til å kjøpe boligalarm? Jeg tror ikke mine naboer har det fordi jeg kan i alle fall ikke se skilt utenfor dørene. Leiligheten ligger i et rolig område og den ligger i 3. etg med balkong. Blokken er helt ny og inngangsdørene er "siste standard". Hva hadde dere gjort? Og hvilket selskap hadde dere valgt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde skaffet meg alarm_klistremerker_ og sikkerhetslås.

Men hvis du skal ha alarm hadde jeg gått for en trådløs med brannvarsling i tilegg koblet til brannvesenet. (wisdom)

Dette med alarmer er som mobilabonementer, billig alarm betyr stort sett høyere abonnementspris.(sett bort i fra kampanjer osv)

lykke til.

• 2 måneder senere...
Gjest einar
Skrevet

hei,

få deg en befaring, jeg sendte inn forespørsel på tjenestetorget.no, da var det bare vaktservice som tilbudte en befaring uforpliktende, da får man seg gode råd. og jeg og som deg hadde en del spøørsmål om alarm mm. litt mer seriøst enn bare pr tlf. senere tid har jeg også sett pristest for boligalarmer og ser at jeg gjorde et godt valg da vaktservice kommer best ut i pris.

Hei!

Jeg har kjøpt meg ny leilighet (til 140.000 under takst!!!). Jeg vurderer å kjøpe boligalarm pga. hvordan inngangen er plassert. Hovedinngangen til blokken har fullt innsyn fra naboblokkene, men selve inngangen til leiligheten er på baksiden av blokken. Ved inngangen er det en nødtrapp/branntrapp som går ned i garasjeanlegget og ut. Det er litt vanskelig å forklare.

Er leilighetens rare adkomst god nok grunn til å kjøpe boligalarm? Jeg tror ikke mine naboer har det fordi jeg kan i alle fall ikke se skilt utenfor dørene. Leiligheten ligger i et rolig område og den ligger i 3. etg med balkong. Blokken er helt ny og inngangsdørene er "siste standard". Hva hadde dere gjort? Og hvilket selskap hadde dere valgt? :)

Skrevet

Jeg ville valgt Securitas med bakgrunn i uavhengige tester som er foretatt. (pris-sikkerhet)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde ikke valgt Securitas da de tok feil av mitt og naboens hus da alarmen gikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...