Snabelsnuppa Skrevet 17. april 2002 #1 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg er i uke 28 og var på kontroll igår. Siden jeg har vippet over 100 kilo (var 89 i utgangspunktet), vil jordmora sende meg på sukkerbelastning på mandag. Dette er da for å finne ut om jeg har sukkersyke, og det er jo selvsagt greit å vite... Gruer meg til å gå halve dagen på fastende, bruker ikke fungere særlig godt jeg da...kvalm!! Jordmora sa at jeg får legge meg ned et sted i ventetiden, så jeg får vel ta med ei bok for å få tia til å gå. Noen som har erfaringer med dette? Hvilke resultater fikk dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 23. april 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 23. april 2002 Dette var det visst ingen som visste noe om nei... I alle fall; jeg kom meg igjennom dagen uten mèn, og attpåtil så var jeg ikke i nærheten av å ha sukkersyke . Ventetiden gikk noen lunde greit, selv om jeg ble veldig sulten på slutten! Måtte drikke 4 dl sukkervann, og det var ikke det beste jeg har smakt, men jeg unngikk heldigvis å bli kvalm etterpå. Ok, dett var dett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 Så nok det innlegget ditt litt for sent gitt. Har vært gjennom det samme. Ble sendt på KK fordi jeg hadde gått opp 8 kilo på en uke. *gulp* Det viste seg senere at det var svangerskapsforgiftning i stedet i mitt tilfelle. Snakk om legger på størrelse med et lår! Uansett, flott at det ikke var noe galt. Og godt jobba med sukkervannet, som jeg kna skrive under på IKKE akkurat er digg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå