Gjest Candyfloss Skrevet 3. juli 2003 #1 Skrevet 3. juli 2003 Hei. Dette passer vel kanskje inn under "velvære"? Vet ikke helt hvilket forum jeg skal putte innlegget inn hen. :blunke: Saken er at jeg har fått kviser mellom puppene, og jeg lurer på hvordan det kan ha skjedd og hvordan jeg får de vekk? Har ikke store pupper i det hele tatt, så det kan ikke være at jeg svetter mye mellom de.. :-? Noen som har peiling? Veldig irriterende!
Usikker Skrevet 3. juli 2003 #2 Skrevet 3. juli 2003 Har det titt og ofte jeg da........men så har jeg schwæære pupper og jeg da....... :oops: Tar på litt talkum (baby-pudder f.eks.) jeg - så visp - er det borte! Hvorfor? Hvordan? Er vel ikke noen ordentlig forklaring på det........ en gang får man en kvise i rompa, en annen gang midt i fleisen.......... noen ganger mellom puppene!
Gjest Candyfloss Skrevet 3. juli 2003 #3 Skrevet 3. juli 2003 Tar på litt talkum (baby-pudder f.eks.) jeg - så visp - er det borte! Hvor får man kjøpt talkum? :blunke:
Usikker Skrevet 3. juli 2003 #4 Skrevet 3. juli 2003 Næmmen Candyfloss da. Stikk innom Rema 1000, Rimi, Spar, Mega........hvor som helst........ stikk bort til hylla med baby-sakene.............. der står det sikkert noe Natusan Pudder. DEN bruker jeg. Apoteket har det også - men der er det myyyyeee dyrere! Mulig det ikke heter talkum da........ men det var det bestemor kalte det......... så derfor sier jeg det også............. nemlig! PUDDER da......... bedre??
Gjest Candyfloss Skrevet 3. juli 2003 #5 Skrevet 3. juli 2003 Næmmen Candyfloss da. Stikk innom Rema 1000, Rimi, Spar, Mega........hvor som helst........ stikk bort til hylla med baby-sakene.............. der står det sikkert noe Natusan Pudder. DEN bruker jeg. Apoteket har det også - men der er det myyyyeee dyrere! Mulig det ikke heter talkum da........ men det var det bestemor kalte det......... så derfor sier jeg det også............. nemlig! PUDDER da......... bedre?? Hehe, unnskyld... Jeg har da aldri kjøpt babyvarer :blunke: Natusan Pudder... *føye til handlelisten* Takk
Gjest Lea Skrevet 3. juli 2003 #6 Skrevet 3. juli 2003 Og når du renser huden i ansiktet, så ta en om gang med rensemelk og ansiktsvann på brystet også. Dette er slettes ikke uvanlig.
Gjest Candyfloss Skrevet 3. juli 2003 #7 Skrevet 3. juli 2003 Og når du renser huden i ansiktet, så ta en om gang med rensemelk og ansiktsvann på brystet også. Dette er slettes ikke uvanlig. Ikke uvanlig? Har aldri hørt om det engang, jeg.. :oops: :blunke:
Usikker Skrevet 3. juli 2003 #8 Skrevet 3. juli 2003 Candy kjøper babyvarer........Candy kjøper babyvarer *næ næ nænænæ* :hoppe: :hoppe:
Gjest Candyfloss Skrevet 3. juli 2003 #9 Skrevet 3. juli 2003 Candy kjøper babyvarer........Candy kjøper babyvarer *næ næ nænænæ* :hoppe: :hoppe: *kremt* Det er flaut nok som det er.. Tenk hvis noen spør om det er til ungen min.. Kanskje jeg skal spørre en venninne om hun kan kjøpe det for meg..? Hvis du mobber allerede tenker jeg på.. :fy:
Usikker Skrevet 3. juli 2003 #10 Skrevet 3. juli 2003 Send meg adressa di på PM du - kan stikke på Rema og kjøpe jeg. SÅ sende til det i posten ........ skal jeg hjelpe deg jeg skjønner du......... er'kke no problem i det hele tatt. Trenger du noe mer samtidig kanskje: Smokk? Bleier? Sårsalve?
Gjest Candyfloss Skrevet 3. juli 2003 #11 Skrevet 3. juli 2003 Send meg adressa di på PM du - kan stikke på Rema og kjøpe jeg. SÅ sende til det i posten ........ skal jeg hjelpe deg jeg skjønner du......... er'kke no problem i det hele tatt. Trenger du noe mer samtidig kanskje: Smokk? Bleier? Sårsalve? Nei, nå går det for vidt.... Her sitter jeg med mine kviser og likevel mobber du.. :cry: Jeg tror nok jeg må rope på moderator.. Oi, du er visst en Hvis jeg sender med adressen, kan du ta med babygrøt? Synes det er godt, jeg..
Gjest Candyfloss Skrevet 3. juli 2003 #12 Skrevet 3. juli 2003 *løpe og kjøpe babypudder før noen merker det*
Usikker Skrevet 3. juli 2003 #13 Skrevet 3. juli 2003 Du kan anse baby-grøten for å være "i boks". NB: Hvilken smak foretrekker du? Eple? Banan?
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #14 Skrevet 3. juli 2003 Jeg får kviser under graviditeten jeg. Kanskje..........
Gjest Candyfloss Skrevet 4. juli 2003 #15 Skrevet 4. juli 2003 Har nå fått tak i babypudder. Hvor lenge skal det sitte på kroppen og hvor lang tid tar det før kvisene går vekk?
Gjest Candyfloss Skrevet 4. juli 2003 #16 Skrevet 4. juli 2003 Du kan anse baby-grøten for å være "i boks". NB: Hvilken smak foretrekker du? Eple? Banan? Tja, kan jeg få dem blandet..? Du kan putte begge to i en syltetøykrukke også blande det sammen? Værså værsåsniiiiiill :blunke:
Usikker Skrevet 4. juli 2003 #17 Skrevet 4. juli 2003 Jeg bruker å ha på pudderet etter at jeg har tatt morgendusjen jeg.........og det sitter til det går bort av seg selv........ Tørker opp kvisa. Bare dusj på litt pudder........ ikke gjør noe mer. Så tar det en dag eller to så er kvisa borte. Det er vaffal sånn jeg bruker å gjøre det..... OBS: Ja - blandet grøt er greit det! :o
veslepus Skrevet 4. juli 2003 #19 Skrevet 4. juli 2003 Funker babypudderet på kviser i ansiktit også? Har noen jeg gjerne vil bli kvitt....?
Samsara Skrevet 4. juli 2003 #20 Skrevet 4. juli 2003 Altså, er det skikkelige kviser du har fått, eller småkviser nesten uten innhold? Det siste kalles Mallorca-akner, og kommer sommerstid i forbindelse med sol og solkrem...De er mye mer utholdende enn vanlige kviser, og tas ikke "knekken" på som vanlige kviser heller. Jeg har skikkelig trøbbel periodevis med de småkvisene, for de ser slett ikke pene ut, selv om de er små! Eneste tips jeg har på dette er å ikke slipp til sol mellom puppene, og smør med noe lett, fettfritt som ikke tetter til porene! Jeg får de på brystet, og dermed litt lettere synlig når man går uten høyhalset genser i sommervarmen. Og om andre har gode råd mot slikt (rens og talkum er ikke funk i), så skrik ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå