Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #1 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg er ganske fortvilet for tiden. En stund siden mannen min og meg begynte å krangle. Temperatur økte kraftig og til slutt ble jeg ganske opprørt, skriker og røper ting. Som sagt ikke pent oppføring...men....Han begynte å filmer meg på videokamera. Jeg vet ikke hva han gjørde det for, men jeg var såret så veldig, prøvde å få denne tape'n tilbake, men han var veldig sta og vil ikke. Til slutt så fått jeg den tilbake. Jeg føler meg så såret at han gjørde det. Jeg har en personlighet forstyrelse som gjør at jeg har problemer med å kontrollere meg når jeg blir sint-jeg er i behandling og tar medisin. Det er derfor jeg føler meg så fortvilet at han gjørde det. Synes dere det var ikke ganske rart og ikke minst, galt av han å gjør det? Han forsvarer seg med at han visst ikke hva han skulle gjør når jeg blir sånn. Men jeg føler brukt og selv om filmen er borte nå jeg føler meg ikke trygg. Lurte på om noen har ord å dele om dette...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #2 Del Skrevet 3. juli 2003 Sånn gjør man bare ikke... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #3 Del Skrevet 3. juli 2003 Bare en tanke men jeg er ingen ekspert. Hvis mannen din gjorde dette av faenskap så syns jeg dette er feil. Veldig feil. Men, hvis han gjorde dette for at du skulle se hvordan du er når du har sånne utbrudd. Litt med tanke på at du kanskje skjønte, lærte litt av dette. Sikkert ikke så enkelt å vite hvordan han skal oppføre seg, eller hva han skal gjøre, si til deg når du har disse utbruddene. Jeg syns synd på mannen din som må gjennomgå disse utbruddene jeg. Jeg har selv hatt noen utbrudd hvor jeg helst skal kaste ting i veggen, skrike høyt, smelle dører, forsvinne ut døra uten at vi får snakket sammen i det hele tatt. Jeg skjønner at du kan og blir sint, veldig sint. Men, tenk litt på hvordan han opplever deg når du har disse utbruddene. Det er jo sånn at det er de vi er mest glad i her i livet som opplever oss på godt å vondt. Men, prøv å skriv ned noen stikkord på hvordan du ønsker å krangle. Du opplever kanskje en skyldfølelse eller en følelse av at du blir enda mer tris og lei deg etter at du har hatt et utbrudd. Eller tar jeg helt feil? Som sagt jeg er ingen ekspert på dette. Det som har hjulpet meg er trening (virkelig slite meg ut litt), tenke positivt, en annen fordeling av huslige oppgaver hjemme (Ble rasende av at jeg gjorde alt). Håper du kan sette deg ned å snakke rolig med din mann og ikke bli så rasende sint. Det løser ingen ting, han vil bare trekke seg mer og mer unna deg. Tviler på at det er det du vil. Hvis du også tror at du vil få trøst og masse omsorg når du har disse utbrudden? Glem det. Du vil kun oppleve det stikk motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #4 Del Skrevet 3. juli 2003 Helt unødvendig provokasjon fra hans side, men det er jo ikke alltid man er så saklig når man er sint... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 3. juli 2003 #5 Del Skrevet 3. juli 2003 Enig med de andre her.. Virker totalt unødvendig av mannen din å filme deg mens du var sint.. Spesiellt hvis du har en sykdom som gjør at ting kan komme ut av kontroll... Jeg hadde også blitt lei meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 3. juli 2003 #6 Del Skrevet 3. juli 2003 Kanskje han er fortvilet og ikke helt vet hvordan han skal takle det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå