Emmplix Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har nå funnet ut at det ble gitt ut et Frustrerte fruer dataspill i 2006, men jeg finner det ingen steder. Det er absolutt ingen butikker som selger spillet! Er det noen som vet om det har blitt sluppet ut i Norge?
lille_mei Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har det spillet, men husker ikke hvor eller når jeg kjøpte det... Sorry! Men jeg har det så det har iallefall vært i salg en eller annen plass.
Red headed girl Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 http://www.play.com/Games/PC/4-/1015477/De...es/Product.html
Norbertine Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Er spillet bra? Det hadde da ganske bra kritikker på play.com, litt overraskende at jeg aldri har hørt om spillet...
lille_mei Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har faktisk ikke prøvd det på den nye dataen. Har glemt det fram til jeg så linken her. Den gamle maskinen min var sikkert ikke god nok til å spille spillet, for det ble hakkete og deler av bildet forsvant, så jeg spilte ikke så mye av det før jeg la det vekk.
Gjest Charming Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Må jo sies at beskrivelsen fra play.com med tilbakemeldingene så jo VELDIG lovende ut da. Fikk fryktelig lyst til å kjøpe det selv :O
FoxyFish Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Jeg fikk det fra noen som hadde lastet det ned (fyyyy...), men der fungerte dessverre ikke lagringen. Så det var jo ikke noe gøy å starte på nytt hver gang, hehe Men det lille jeg prøvde var veldig gøy! Man er en ny dame som flytter inn i nabolaget. Nå fikk jeg lyst til å kjøpe det ordentlig denne gangen!
hilde1 Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har det, og det er kjempebra! Skal være en ny nabo i Wisteria Lane, så kan du gå rundt å snakke med alle,finne hemmeligheter, og være så snill eller frekk du vil Jeg ble hekta på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå