Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg er ei jente på 18 år som skal fly til Palma, Mallorca for å besøke kjæresten min som er på kurs. Det blir en del mellomlandinger med flybilletten min, i Oslo og Barcelona. Og jeg vet at flyplassen i Barcelona er kjempestor! Noen som har vært der og vet om det er vanskelig å finne frem og om det er noe hjelp til å finne frem til rett flygning? Er så redd for å miste flyet. Jeg har ca. 45 min fra flyet mitt lander i Barcelona, til neste fly går videre til Palma. Er det nok tid tror dere?? Vurderer å trekke meg fra hele turen, bare fordi jeg ikke tørr å reise alene. Hva mener dere?
Gjest fisssi Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 jeg har flydd til barcelona men vet dessverre ikke hvor langt det er mellom terminalene der... men var skrekkelig lang kø når vi skulle sjekke inn og var såvidt vi rakk flyet selv om vi var der 3 timer før flyet skulle gå. men sørg for at bagasjen din blir sendt hele veien så du slipper å plukke den opp å sjekke den inn igjen! ellers hadde vi en mellomlanding i amsterdam til/fra new york med bare 50 minutter på oss. var såvidt vi rakk det men bare fordi vi løp og den flyplassen var svær....
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 høres halvskummelt ut. Hva skjer hvis jeg ikke rekker det? da er det jo flyselskapets feil, for det er de som har fikset billetten min. Får jeg ta neste fly da eller ?
Gjest Gjest_marit_* Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 høres halvskummelt ut. Hva skjer hvis jeg ikke rekker det? da er det jo flyselskapets feil, for det er de som har fikset billetten min. Får jeg ta neste fly da eller ? Det gaar helt sikkert bra Naa vet jeg ikke hvor stor terminalen i Barcelona er, men har selv hatt velidg liten tid i London en del ganger da jeg maatte bytte terminal og sjekke in bagsajen paa nytt pga feil hos de som insjekket. For du lander i Barcelona saa snakker du med en av flyvertinnene. Naar du gaar mot connetcting flights saa spor hele veien. Gaar saa bra Hilsen ei som har gjort det mange ganger med en 2 aaring paa armen Husk, er du usikker paa hvor du skal saa spor. De er der for aa hjelpe DEG Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Jeg er ei jente på 18 år som skal fly til Palma, Mallorca for å besøke kjæresten min som er på kurs. Det blir en del mellomlandinger med flybilletten min, i Oslo og Barcelona. Og jeg vet at flyplassen i Barcelona er kjempestor! Noen som har vært der og vet om det er vanskelig å finne frem og om det er noe hjelp til å finne frem til rett flygning? Er så redd for å miste flyet. Jeg har ca. 45 min fra flyet mitt lander i Barcelona, til neste fly går videre til Palma. Er det nok tid tror dere?? Vurderer å trekke meg fra hele turen, bare fordi jeg ikke tørr å reise alene. Hva mener dere? Slapp av. Flyplassen i Barcelona er ikke kjempestor! Synes du Gardermoen er kjempestor? Nå skal jeg ikke være skråsikker, men får inntrykk av at flyplassen i Barcelona er mindre enn Gardermoen.... Så ikke bekymre deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå