Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Elsker ditt barn deg ? http://www.klikk.no/foreldre/article423649.ece
Gjest *Mim* Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Klikket meg ikke inn, synes spørsmålet var ekkelt. Skal små babyer få ansvar for at foreldrene føler seg elsket?
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Klikket meg ikke inn, synes spørsmålet var ekkelt. Skal små babyer få ansvar for at foreldrene føler seg elsket? enig med deg!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Gidder ikke se på linken. Høres bare så utrolig dumt og fjollete ut. Babyer elsker ikke de styres av drifter og reflekser. Hva er det med mange av dagens selvoppttte mødre, flytt fokuset fra dere selv og over på babyen så går det nok bra.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Klikket meg ikke inn, synes spørsmålet var ekkelt. Skal små babyer få ansvar for at foreldrene føler seg elsket? Jeg synes det er litt overanalyserende. Det er vel ingen som tar slike artikler veldig seriøst? Det er nok heller bare for å belyse at enkelte hverdagslige ting barn gjør er et tegn på trygghet og hengivenhet, og det er alltid hyggelig å bli minnet på.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Hvem i all verden har behov for å vite tegnene på at en baby elsker seg ? Tullete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå