Gjest TS Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Har hørt mange klage over at mannen holder seg på balla for så å ta rett oppi potetgullskåla etc. Hvor vanlig er det? At de holder seg på balla? Regner da med at de ikke gjør det når det er besøk eller når evt unger er våken eller gjøres det da også? Fint om dere kommer med innspill, for jeg er litt nysgjerrig på hvor vanlig dette er
Gjest Wind Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Tja, var i alle fall vanlig at noen av guttene i klassen på videregående satt lett henslengt med hånda nedi buksa. Ikke det heiteste man ser.
babord Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Haha, det har i alle fall jeg aldri sett noen gjøre!
Gjest Gjest_Dyregod_* Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Dette gjør kjæresten min hele tiden...Er nok ganske vanlig=)
rox Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Uhg. Det er noen av gutta på skolen (vgs) som går konstant med ene hånda nedi buksa. Og da gjerne langt nede i buksa. Er utrolig udigg når man sitter i kantina og skal spise.
Gjest Liss Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Haha, en slik kar hadde jeg også i klassen på ungdomsskolen. Han kunne finne på å reise seg opp midt i timen for å stikke hånda ned i buksa og klø seg på balla
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Et minne fra ungdomsskolen var en da vi sto i en ring ute i friminuttet og prata om noe, to-tre personer var ekstra engasjert i samtalen. Det rett før sommerferien, så vi var ganske lettkledde, og en av de ivrigste i samtalen, en gutt, sto med hånda plassert nedi kortbuksa. Plutselig drar han hele utstyret over linninga, før han stapper det nedi igjen. Han selv var fullstendig uoppmerksom på hva han gjorde, og diskuterte høylytt videre. Jeg tror jeg var den eneste som fikk med meg hva som skjedde, for det var så fort gjort, men da ser en at uvanen har gått for langt når en drar opp hele greia foran en gjeng med folk uten å legge merke til det selv..
Gjest baardsen Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Et minne fra ungdomsskolen var en da vi sto i en ring ute i friminuttet og prata om noe, to-tre personer var ekstra engasjert i samtalen. Det rett før sommerferien, så vi var ganske lettkledde, og en av de ivrigste i samtalen, en gutt, sto med hånda plassert nedi kortbuksa. Plutselig drar han hele utstyret over linninga, før han stapper det nedi igjen. Han selv var fullstendig uoppmerksom på hva han gjorde, og diskuterte høylytt videre. Jeg tror jeg var den eneste som fikk med meg hva som skjedde, for det var så fort gjort, men da ser en at uvanen har gått for langt når en drar opp hele greia foran en gjeng med folk uten å legge merke til det selv.. Hahaha! Jeg trodde de som gjorde det i hvert fall ikke hadde hånda innenfor boxer'n. Og at de varmet hendene eller lignende... Dette må være noen smågutter som har misforstått
The Kitten Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Noen jeg gikk på skole med gikk rundt og holdt seg på ballene i gymtimen. Det var ikke måte på hva de fikk til med en hånd på ballene.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Jeg trodde de som gjorde det i hvert fall ikke hadde hånda innenfor boxer'n. Vet ikke helt jeg? Tror jammen meg de bruker fingrene på innsiden av boxern og!
Gjest *Mim* Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har i alle fall aldri gjort det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå