Vulpes Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg sendte en mail til www.feelunique.com og spurte om de kunne sende pakker merket som "gift" for at jeg skulle slippe toll og slikt. Dette er hva de svarte: Dear Tonje We pay all the postage from Jersey to any international country, because we are not part of the EU you may incur a custom charge. If you do incur a custom charge with emailed proof of receipt we can refund your charge in full. Kind regards Jessica Kerfoot feelunique.com The Destination for Beauty... Så det vil faktisk si at jeg kan bestille så mye jeg vil fra dem, og de vil betale tilbake alt av toll og mva, så lenge jeg bare scanner inn kvitteringen?? Noen som har erfaring med dette?
yamyam Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har bestilt fra strawberrynet for over 200kr og fått tilbake betalt pengene fra de - husker ikke om jeg fikk alt eller bare mva... Posten skal jo ha en sum for å fortolle varen også ...
Gjest Løve66 Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Oj - feelunique er en av mine favorittbutikker, men ante ikke at de refunderte toll/mva! Dette var jo good news. Jeg har fått refundert fra Strawberrynet en gang og fikk tilbake både toll/mva. Jeg scannet kvitteringen fra posten og sendte dem en mail. Skrev også summen i NOK i mailen da det ikke kom så godt frem på kvitteringen. Det varte og rakk så jeg purret etter en stund og da sa de at kopien ikke var leselig. Jeg scannet da på nytt og lagret i et annet format og da gikk det ikke mange dagene før det var overført til VISA-kortet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå