Gjest H :) Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Hei! Jeg skal bytte fra i.d til EM.. Jeg brukte light i i.d, og lurer virkelig på hvilken farge det vil tilsvare i EM? Var jo sååå mange å velge blandt. Jeg har en litt gul hudtone, men for mye gult blir ikke fint. Så lurer jeg på om det er intensive som dekker mest? Eller matte? Har fet hud, men har en super fuktighetskrem, så jeg er egentlig kvitt det problemet Men vil ha godt dekke Og hvilken concealer dekker mest? Er egentlig ikke så plaget med kviser lenger, thank God, men vil dekke arr.. har bestillt prøvepakke på mint concealer og multi tasking concealer. Og sist men ikke minst; er det noen som har tips til en fresh rouge fra EM? Er så vanskelig å se ut i fra bildene og forklaringene Så kanskje noen har en de er superfornøyd med? Synest nick nack så fin ut.. noen som har prøvd den?
cypress Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har aldri prøvd id, så jeg kan nok ikke hjelpe på foundation-farge.. Prøv å bestill noen gratis-tester, så finner du helt sikkert en som passer til slutt!! Det er intensive som er mest dekkende. Jeg syns personlig den la seg litt som et lag på huden, så jeg syns det ble fo rmye. Jeg bruker semi-matte og er veldig fornøyd med den, men den dekker vesentlig mindre. Av concealer har jeg begge de to du nevner, pluss et par til.. (har bestilt noen ganger.. ) Mint syns jeg er vanskelig å få fin, jeg tar nok for mye. I stedet bruker jeg multi-tasking, som jeg er kjempefornøyd med, den dekker virkelig veldig bra!! Små arr og sånt blir borte på et blunk. Jeg har også Intensive fair, den syns jeg er veldig lik multi-tasking, så de bruker jeg om hverandre. Av rouge spørs det jo litt hva slags farge du liker utover at du likte Nick nack (som jeg forøvrig ikke har prøvd), men jeg kan i alle fall si at jeg er kjempefornøyd med den som heter Summer Stroll (ligger under Sheen). Den er ferskenfarget. Det er ikke skimmer/glitter i den, men ett eller annet som jeg ikke vet hva man kaller, men som i hvert fall gjør at lyset reflekterer veldig fint på kinnene! Lykke til!
Hilde Christina Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Mintconcealeren synes jeg er genial, da til å jevne ut hudtonen de dagene man er litt rød. Å legge den riktig er vanskelig riktignok, litt øvelse må til. Ellers bruker jeg bare foundationen min som concealer. Blushfarger.. Om du vil ha en naturlig rosatone er Snuggle veldig fin. All Smiles er en kjempefin matt ferskenfarge. Text Message er en mørkrød tone til festbruk.
Gjest Talula Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jeg synes blush i fargen Once and Again er veldig fin. Endret 21. februar 2009 av Talula
cypress Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Mintconcealeren synes jeg er genial, da til å jevne ut hudtonen de dagene man er litt rød. Å legge den riktig er vanskelig riktignok, litt øvelse må til. Ellers bruker jeg bare foundationen min som concealer. Blushfarger.. Om du vil ha en naturlig rosatone er Snuggle veldig fin. All Smiles er en kjempefin matt ferskenfarge. Text Message er en mørkrød tone til festbruk. Hva bruker du for å påføre mintconcealeren da? Den concealer-kosten de har på EM? Legger du den før eller etter foundation??
Hilde Christina Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Hva bruker du for å påføre mintconcealeren da? Den concealer-kosten de har på EM? Legger du den før eller etter foundation?? Selvfølgelig før foundation! Skrevet om den her: http://www.hildechristina.com/2008/08/hved...-concealer.html
cypress Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Hehe, var det et dumt spørsmål det altså.. Jaja, da lærte jeg det! Fin blogg!!!!
Gjest H :) Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Tusen takk for fine svar Skal jammen prøve summer stroll og text message Er jo så supert at EM er så billig! Hihi <3
Hilde Christina Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Hehe, var det et dumt spørsmål det altså.. Jaja, da lærte jeg det! Fin blogg!!!! Så at det ble litt kvasst, sorry !
Corrazy Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Sikkert litt sent ute, men kan anbefale email me, waffle cone, apple, all smiles og raw sugar. Sistnevnte er fin å bruke som øyenskygge og solpudder.
Hilde Christina Skrevet 22. februar 2009 #11 Skrevet 22. februar 2009 ^ Enig i at Waffle Cone er bra! Den er favoritt bronzeren min, perfekt til min bleke hudtone. Raw Sugar er fin den også, men litt for mørk som bronzer for meg. Apple er også veldig fin! Kald farge riktignok.
Vulpes Skrevet 22. februar 2009 #12 Skrevet 22. februar 2009 Jeg bruker også waffle cone som bronzer. Blir nok for lys til sommeren, men nå fungerer den flott!!
NenaT Skrevet 24. februar 2009 #13 Skrevet 24. februar 2009 Og sist men ikke minst; er det noen som har tips til en fresh rouge fra EM? Er så vanskelig å se ut i fra bildene og forklaringene Så kanskje noen har en de er superfornøyd med? Synest nick nack så fin ut.. noen som har prøvd den? Nick Nack er kjempefin! jeg bruker den hver dag. Men den er ganske lys, så jeg tar på den først og så tar jeg litt av snuggle etterpå. Det er helt nydelig! Om kvelden bruker jeg Photo Album som er en rosa-aktig blush med litt glitter i. Den er helt skjønn, jeg er blitt veldig glad i den og har allerede bestilt en til... (sample size, altså). Jeg har også Tea time, everyday bronzer, soft bronzer, og snooze bar. Alle de er mer brunlige enn rosa. De er også fine, men jeg ble mer forelska i de rosa fargene. Champagne er forresten en nydelig blush som jeg faktisk bruker som high lighter på øynene (under bryn) Foundation kan jeg ikke hjelpe deg med, siden jeg selv har kjølige hudtoner og ikke noe gyllent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå