Tweetie_20 Skrevet 3. juli 2003 #1 Skrevet 3. juli 2003 Jeg skal kjøpe meg komplett hudpleiesett,men er totalt forvirra over hvilket jeg skal velge.Det er jo så mange og jeg har hørt positive ting om alle..... Har sensitiv hud som har vært veldig plaget med kviser pga. feil produkttyper :oops: nå trenger jeg noen skikkelige saker! Valget står mellom: Dermalogica(favoritt her inne tror jeg...) Md.Formulations(vet ikke om den er bra for sensitiv hud..?) Babor(hørt ganske lite om..) Clarins(skal være bra for sensitiv hud og ikke like dyr som de andre..) Evt. andre forslag.......... Noen som har erfaringer med noen av disse og som kan anbefale meg et merke??
Gjest Adina Madeleine Skrevet 3. juli 2003 #2 Skrevet 3. juli 2003 Etter "insider"-erfaring i kosmetikkbransjen, mener jeg at man rett og slett ikke kan sammenligne Clarins med f.eks. Dermalogica. (nå har jeg prøvd begge). Selv om Clarins i og for seg er en bra serie, er Dermalogica "state-of-the-art"-hudpleie på høyt nivå. Sammenlignet med kommersielle "prestisje"-serier er denne heller ikke dyr. Har du anledning, er en tur til en hudpleier en god start. Hun vil kunne gi deg nøyaktige anbefalinger om hva som passer din hud. Men vær påpasselig med at du går til en anerkjent salong med god service. Pass også på at den fører den produktserien du kunne tenke deg å prøve. Adina M.
Molanya Skrevet 3. juli 2003 #3 Skrevet 3. juli 2003 Jeg anbefaler, igjen, Shiseido. De har en serie for ung hud som er knallbra. Jeg husker ikke hva serien heter, men det kan jeg finne ut, om du måtte være interessert.
Gjest Ethereal Skrevet 3. juli 2003 #4 Skrevet 3. juli 2003 Den serien for ung hud heter Pureness. Selv liker jeg Dermalogica og Decleor best. Selv om produktene kan virke dyre, kommer man ikke verre ut økonomisk i det lange løp, da de fleste produktene også er temmelig drøye i bruk. Men gå til en hudpleier som kan gi deg prøver og anbefalinger på hva som vil passe best til DIN hud, så slipper du å kaste penger ut av vinduet, og irritere huden din enda mer.
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #5 Skrevet 3. juli 2003 :D Skal til hudpleier mandag, men de har ikke Dermalogica her i området.Vet dere om et nettsted(norsk) hvor man kan kjøpe Dermalogica?Strawberrynett tar barr kredittkort og det har ikke jeg...
tuji Skrevet 3. juli 2003 #6 Skrevet 3. juli 2003 Jeg ville latt en hudpleier se på huden før du kjøper en hel serie. Det er ganske dyrt å kjøpe så mye, og det ville være dumt hvis produktene ikke passer for deg. Ett merke kan være bra for noen, og helt feil for andre! Shiseido, for eksempel, som noen anbefalte lenger oppe, er helt krise på min hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå