Kjolegal Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Bare litt nysgjerrig her. Hvor "fort" fant dere brudekjolen deres? På første forsøk i den første butikken? Eller var det mye prøving og feiling før dere fant den "rette"? Hadde dere bestemt dere på forhånd, eller ble det noe helt annet enn det dere hadde tenkt? Jeg sliter nemlig litt med å finne den "rette" kjolen, har sett og prøvd en del fint men ikke den "perfekte" om den finnes da .. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Bare litt nysgjerrig her. Hvor "fort" fant dere brudekjolen deres? På første forsøk i den første butikken? Eller var det mye prøving og feiling før dere fant den "rette"? Hadde dere bestemt dere på forhånd, eller ble det noe helt annet enn det dere hadde tenkt? Jeg sliter nemlig litt med å finne den "rette" kjolen, har sett og prøvd en del fint men ikke den "perfekte" om den finnes da .. :klø: Jeg fant min i den første butikken , en brudebutikk i København. Kjolen var nr nr 2 som jeg prøvde .. Jeg hadde på forhånd bestemt meg for en type kjole, og det var den jeg fant
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg fant min på 1. av 3 brudesalonger. Tror det var den 3. kjolen jeg prøvde der. Den varhelt nydelig, men jeg tenkte at jeg måtte nå se meg rundt først. Men klarte ikke glemme den og gikk tilbake og kjøpte den senere
kaprifolen Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Jeg kjøpte den fjerde kjolen jeg prøvde, i den første brudesalongen.... Jeg hadde kikket masse på nett og i blader, men endte faktisk opp med noen helt annet! Hehe! Men den er nydelig!!! :rødme: Gleder meg sånn til alle kan se den på bryllupsfesten vår!
Lilly-L Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jeg brukte laaang tid. Var sikkert i 6-7 salonger og prøvde en drøss med kjoler. Så i tillegg til litt tenkepauser underveis så tok det vel ca. 3 mnd fra første kjoleprøving til jeg bestemte meg. Kjolen jeg valgte var en av de siste jeg prøvde. Men må ærlig innrømme at jeg ikke er helt sikker på at det er drømmekjolen jeg har funnet, har jo hørt at det ikke alle som finner den heller. Nå som jeg har kjøpt så har jeg i alle fall sluttet å lete/se på nettet og sånn. Har helt angst for å angre meg.. Mulig jeg er veldig kritisk... i tillegg synes jeg det er veldig mange "rare" kjoler ute nå! I alle fall for min smak. Men det er godt vi er forskjellige da! Edit: Mente at jeg IKKE var helt sikker på at det var drømmekjolen. En viss forskjell, ja! Endret 22. februar 2009 av Lilly-L
Concertina Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Jeg prøvde kjoler på en salong først, flere forskjellige typer uten at jeg fant noen jeg virkelig likte, prøvde vel 9-10 kjoler... Var rimelig fortvilet da jeg ikke fant noe som virkelig var meg. Dagen etter dro jeg på en annen salong hvor jeg prøvde 4-5 kjoler, og den første jeg prøvde på den salongen var Kjolen! Endte opp med noe annet enn jeg trodde på forhånd, jeg trodde nemlig ikke at den fasongen kunne passe meg, men der tok jeg heeeelt feil
Phaedra Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Bare litt nysgjerrig her. Hvor "fort" fant dere brudekjolen deres? På første forsøk i den første butikken? Eller var det mye prøving og feiling før dere fant den "rette"? Hadde dere bestemt dere på forhånd, eller ble det noe helt annet enn det dere hadde tenkt? Jeg sliter nemlig litt med å finne den "rette" kjolen, har sett og prøvd en del fint men ikke den "perfekte" om den finnes da .. :klø: Jeg satt og tittet i bryllupsmagasiner og sparte på bildene av de kjolene jeg likte (ca. 1 år før bryllupet). Så kom jeg plutselig over kjolen i et magasin, fant ut av hvilken butikk som hadde den, og dro og prøvde den +3-4 andre kjoler 6 måneder før bryllupet. Det var faktisk kjolen. Bestemte meg for å ta en ukes betenkningstid, og brukte uken på å bekymre meg for at noen andre skulle kjøpe den i mellomtiden og at jeg dermed måtte bestille og gudene visste hvor lang tid det ville ta osv. Dro innom i slutten av uka, prøvde samme kjolen en gang til, hadde stjerner i øynene og kjøpte den. Sitter fortsatt og titter i bryllupsmagasiner og ingen kan måle seg med kjolen
Kjolegal Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2009 Så deilig og høre at ikke alle har funnet "Kjolen "i den første butikken på første forsøk Jeg har vært i 3 brudesalonger og prøvd mye fint, men ingen som har fått meg til å "dåne" ennå Jeg får vel fortsette å lete da... Må innrømme at det er ganske artig og da
Concertina Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 Jeg får vel fortsette å lete da... Må innrømme at det er ganske artig og da Det er jo bra du liker det, jeg syntes ikke det akkurat var noe morsomt, bare masse styr, så jeg var sjeleglad da jeg fant kjolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå