Gå til innhold

Kåt av sol og varme!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei. Nå er det sommer! :D Jeg lå og solte meg og nøt varmen, og da skjer det som skjer hver eneste sommer. Jeg blir KÅT!!!! Det endte med en deilig orgasme på plenen :oops: . Bor heldigvis slik at jeg kan gjøre det uten at noen kan se inn til meg. Håper det er flere som opplever at det bruser i kroppen nå når sommeren er her! :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lå og solte meg og nøt varmen' date=' og da skjer det som skjer hver eneste sommer. Jeg blir KÅT!!!! [/quote']

hm....... synes nesten litt synd på deg som kun er kåt om sommeren..... Selv er jeg kåt hele året.

Gjest Anonymous
Skrevet

ER nok kåt resten av året også :blunke: , men det er ikke så pressende som at jeg bare MÅ gjøre det der og da. :briller:

Skrevet
hm....... synes nesten litt synd på deg som kun er kåt om sommeren..... Selv er jeg kåt hele året.

:hoho:

Godt sagt!!!

Suz - helårs :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok,ok. Tar hintet. :roll: Det jeg mener er at jeg blir extra Varm og kåt av solen, og ikke minst det å kunne ligge ute å nyte den, meg selv og fantasiene mine! :oops: :lol:

Skrevet

Utrolig bra sagt, 10na! :hoho::hoho:

Sjøl er jeg hel-års, men blir nok ekstra fort kåt om sommeren.

Elsker sommeren, ja....... :wink:

Skrevet

Blir nok lettere kåt om sommeren, når det er varmt og jeg ligger og soler meg. Eller er det fordi sambo`n også påvirkes EKSTRA om sommeren?

Får jo ikke gå i fred noen gang. Det er ikke så mye hud han trenger å se :wink: Men kan jo ikke klage da, er ikke så vond å be jeg heller da, ikke ellers i året heller :sjarmor:

Skrevet
Hei. Nå er det sommer! :D Jeg lå og solte meg og nøt varmen, og da skjer det som skjer hver eneste sommer. Jeg blir KÅT!!!! Det endte med en deilig orgasme på plenen :oops: . Bor heldigvis slik at jeg kan gjøre det uten at noen kan se inn til meg. Håper det er flere som opplever at det bruser i kroppen nå når sommeren er her!  :briller:

Skjønner godt hva du mener - det er deilig med sol og sommer - på mange måter. Jeg har det også sånn.

Og nei, dere andre - det betyr ikke at jeg ikke er kåt om vinteren. Hva hadde nå det med saken å gjøre da?

Skrevet

Jepp. Sola varmer opp kropp og sjel, og alt er liksom mer tilgjengelig...

Og i ferien har det noe med lange, varme dager og frihetsfølelse å gjøre.

Har riktignok ikke så veldig usjenert plen, jeg, da...

Forøvrig er også jeg "helårs-" :ler:

Skrevet

Her bruses det i kroppen året rundt. :enig_animasjon:

Sommeren er fin på det viset at man kan bruse rundt utendørs også, uten å fryse ihjel... :roll:

Men ikke akkurat ute på gressplenen... da ville i så fall alle naboene og forbipasserende hatt fritt "innsyn"... :o

Gjest Milah
Skrevet

Er heldigvis kåt hele året jeg også.. Men det blir liksom litt ekstra på sommeren.. Bar solbrun hud... mm.. herlig! :wink:

Skrevet

Det er noe med varmen.... :sjarmor:

Suz :wink:

• 1 år senere...
Gjest nudist32
Skrevet

Jepp blir ekstra kåt når solen varmer.

Forleden dag låg jeg og samboeren og solte oss nakne på verandaen, vi kysset og strøk hverandre over kroppen. Vi ble kåtere og kåtere og det endte med et fantastisk samleie der og da.

God sommer

Skrevet

Sol som steker rumpa.... Mmmmmm

Skulle vært sommer hele året :kul:

Gjest Lompa
Skrevet

Har ikke merket noe sommer i år jeg....Litt antydning av det innimellom, men det har jo bare vært "teasing"....

Heldigvis har jeg en kjæreste som i likhet med meg selv er kåt uansett...

Skrevet

Sol og varme...deilig. Mer energi. :P

Kanskje litt utesex også.... :kul:

Gjest Lompa
Skrevet

Utesex er digg, enten det er sol eller plaskregn!Et hett, intenst k**** ute under åpen himmel midt i øsende regn og torden som ruller i det fjerne....Oooooooh!

Gjest Lompa
Skrevet

Den vi ble snytt for Alex...Den sommeren som alle påsto at skulle komme, men som vi bare har fått et lite glimt av innimellom alle regnbygene....Som vi antagelig må til syden for å oppleve...

Skrevet

Sol å varme er deilig det ,vi tar gjerne en kveldstur å koser oss ett eller annet sted får oss skjøl . :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...