Gå til innhold

Fotografering og regn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i August, og jeg har selvfølgelig bestillt pent vær! Men jeg tørr liksom ikke helt å stole på værgudene :ler:

Vi ønsker ikke en lang fotografering i studio etter bryllupet, bare noen få bilder i parken rundt kirken. og ved bilen osv.

Men hvordan løser man dette hvis det regner??? Da kan man jo ikke legge kjolen på bakken, og det hele blir vannskelige...

Hva har dere som fikk regn på den store dagen gjort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha en liten foto-session etter vielsen, og denne vil vi gjerne ha ute :) Så vi har selvfølgelig også bestilt pent vær :ler:

Siden værgudene ikke alltid hører ordner vi oss med en backup-plan.. Vi skal ta bilder i fjæra ved noen gamle naustbygg, og hvis det skulle bli ruskevær går det an å trekke inn i naustene. Inne er stemningen veldig koselig, så det kan godt hende vi tar bilder der inne uansett. Hvis alt slår feil (stiv kuling og høljeregn) ordner vi oss inne i lokalet der vi skal ha festen tror jeg. Der er det et loft vi kan fotograferes, mens gjestene koser seg nede i lokalet. Tror det er lurt å ha en liten vær-backup! :)

Dere kan jo utnytte kirketrappen? Slik at kjolen din ikke trenger å ligge i søla. Kanskje er det et rom inne i kirka dere kan bruke? Utebilder i regn og ruskevær kan bli spesielt og nydelig :) Er det asfaltert inn til kirka kan du jo stå på asfalten. Fremkall bildene i svart-hvitt, og det kan bli kjempefint! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...