Gå til innhold

Hva synes du om Ida Marias gullplateknusing?  

91 stemmer

1. 1. Ida Maria

• Veldig barnslig, hun oppfører seg som en bortskjemt drittunge
      51
    • Samme for meg hva hun gjør, det er musikken som teller.
      6
    • Hæ? Hvem?
      32
    • Kjempekult, hun er en ekte rockerebell!
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ida Maria fikk i går overrakt gullplate for 20 000 solgte album. Hun takket for tilliten ved å kaste den innrammede platen i gulvet, så den gikk i tusen knas.

Les mer her. (VG)

Endret av Arwen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så videoen, og synes det var veldig teit og merkelig gjort. Ser ikke helt poenget.

Men svarte "hæ, hvem?" siden jeg rett og slett ikke aner hvem dama er. Aldri hørt om henne før.

Skrevet

Hvis hun prøvde å provosere, så synes jeg ikke det funket helt... Synes bare det var litt trist for hennes del.

Skrevet

Jeg aner ikke hvem hun er, men syns sånt bare er unødvendig.

Skrevet

For å svare på mitt eget spørsmål: Jeg synes det var tåpelig gjort. Da hun stilte i bunad på spellemannsprisen syntes jeg at hun var litt kul og gjorde noe uventet, men å vise så lite respekt for sitt eget plateselskap som det hun gjorde i går, ja det blir for drøyt.

Det er faktisk noen som har gjort det samme tidligere, nemlig Knutsen og Ludvigsen som knuste glasset fordi de skulle prøve å spille plata på en platespiller.

Skrevet

Det kan jeg ikke si at jeg bryr meg stort om, altså. Vet ikke hvem dama er.

Skrevet

Sært og unødvendig. Synes det er ganske tåpelig oppførsel.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Kan tenke meg hun prøvde å få fram en poeng som ble litt "lost in translation". Men ja, det var teit og unødveldig gjort...

Skrevet

Hvem er hun der? Mulig det er derfor hun knuste plata, i ren frustrasjon over at det er så innmari få som aner hvem hun er?

Skrevet
Hvem er hun der? Mulig det er derfor hun knuste plata, i ren frustrasjon over at det er så innmari få som aner hvem hun er?

Vel. Man kan jo lure litt på hvor dere har vært det siste året. Jeg følger overhodet ikke med på norsk rock, men til og med jeg har da fått med meg hvem Ida Maria er.

"Jeg har ikke hørt om Ida Maria" er ikke akkurat det samme som å si "Jeg leser aldri Se og Hør". Ikke vær stolt over din egen ignoranse, for all del.

Gjest Kråkaa
Skrevet

Synes det er litt rart at enkelte ikke har hørt om henne..Jeg kan ikke nynne en sang av henne MEN reklamen for plata hennes gikk jo 24/7 på tvn i en periode. Digresjooooon.

Uansett,synes det hele var et trist opptrinn. Ble flau da jeg leste om det. Hadde funka om Sex Pistols hadde gjort noe slikt men så stiller de i en helt annen "klasse" også og kan/kunne tillate seg å gjøre slikt.

Skrevet

Jeg vet ikke så mye om henne, dette er hva jeg har fått med meg:

- Stemmen hennes er litt hes, litt sånn Bonnie Tyler-aktig.

- Hun pleier å ha på seg flosshatt på scenen

- Hun har en sang der hun hele tiden synger "I like you so much better when you're naked".

- Hun har en annen sang der hun gauler "Stellaaaa", eller i hvert fall høres det ut som om det er det hun sier.

Skrevet
Jeg vet ikke så mye om henne, dette er hva jeg har fått med meg:

- Stemmen hennes er litt hes, litt sånn Bonnie Tyler-aktig.

- Hun pleier å ha på seg flosshatt på scenen

- Hun har en sang der hun hele tiden synger "I like you so much better when you're naked".

- Hun har en annen sang der hun gauler "Stellaaaa", eller i hvert fall høres det ut som om det er det hun sier.

Aha, da er det ikke rart jeg har fått med meg hvem hun er, jeg skrur alltid av radioen når den spilles.

Skrevet
Vel. Man kan jo lure litt på hvor dere har vært det siste året. Jeg følger overhodet ikke med på norsk rock, men til og med jeg har da fått med meg hvem Ida Maria er.

"Jeg har ikke hørt om Ida Maria" er ikke akkurat det samme som å si "Jeg leser aldri Se og Hør". Ikke vær stolt over din egen ignoranse, for all del.

Synes det er litt rart at enkelte ikke har hørt om henne..Jeg kan ikke nynne en sang av henne MEN reklamen for plata hennes gikk jo 24/7 på tvn i en periode. Digresjooooon.

Jeg er 21 år gammel og er glad i musikk og rock, men jeg aner fortsatt ikke hvem hun er. Men nå ser jeg aldri på Voice eller MTV da, og setter jeg på radioen hører jeg som regel på nyhetene, ettersom jeg har et bedre utvalg musikk på mp3-spilleren min (som jeg kobler til stereoen) enn det noen av radiokanalene har etter min mening :)

Gjest Gjest_Karo_*
Skrevet
Jeg er 21 år gammel og er glad i musikk og rock, men jeg aner fortsatt ikke hvem hun er. Men nå ser jeg aldri på Voice eller MTV da, og setter jeg på radioen hører jeg som regel på nyhetene, ettersom jeg har et bedre utvalg musikk på mp3-spilleren min (som jeg kobler til stereoen) enn det noen av radiokanalene har etter min mening :)

Hvordan får du inspirasjon til ny musikk?

Skrevet (endret)
Hvordan får du inspirasjon til ny musikk?

Via venner, internett, og mange andre måter jeg ikke kommer på i farta. Det som går på radioen og MTV er jo gjerne nytt, og jeg er ikke så veldig glad i ny musikk (mye pop), selv om det kan være kule sanger der også. Men i så fall får jeg gjerne med meg det uansett via venner og kjente.

Endret av Tonje!
Skrevet

Stjernenykker, tror hun er på et noe høyere nivå enn det hun egentlig er..

Om noen "store" hadde gjort dette hadde folk kanskje tenkt, "kult, de stiller seg over det komersielle og spiller for egen del liksom", men dette ble bare patetisk... (Hvem er hun liksom?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...