Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Kanskje et dumt sted å spørre på siden dette er et singel forum hehe, men uansett hvordan sjeker du opp gutter på byn, fest, skolen, treningsenteret, gata, eller hvor du måtte sjekke gutter?
Malteaser Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg går bort til en jeg syns er kjekk, ser på han og sier " how you doin' " Haha, nei seriøst så har jeg ikke så veldig mye erfaring med det å spøre gutter ut. Har kun gjort det en gang, hadde hatt et godt øye til han lenge. Så gikk jeg bort og spurt om vi skulle finne på noe en dag. Det viktigste er at du er deg selv og smiler, vis at du har selvtilit og stoler på deg selv. Det tror jeg er turn-on PS: Dette var i butikken, der han jobba
Gjest Gjest_Ms Sleepy_* Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Tror alt går på at man bør ha litt selvtillit. Man smiler søtt og bare starter en samtale: hvordan går det med denne karen da? Tror absolutt at jenter bør være flinkere til å ta iniativ til sjekking! Det har ihvertfall funket fint for meg
lucy_in_the_sky Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har aldri bedt en gutt ut da, det tør jeg faktisk ikke Men jeg er flink til å få gutter jeg er interessert i til å be meg ut :gjeiper: Nå har jeg samboer, men likte godt å flørte da jeg var singel. Kan være vanskelig å flørte på by'n om det ikke er ONS du er ute etter, da mange lett kan tolke sjekking på by'n som initiativ til ONS.. Kommer selvfølgelig veldig ann på stedet du er på da; rolig pub eller danseplass/kjøttmarked.. Sjekker aldri gutter på 'kjøttmarked'-type steder, da er det bare ONS det gjelder uansett.. Har ikke noen standard replikker eller fremgangsmåte, enkleste er bare å få i gang en tilfeldig samtale.. Smil, vær hyggelig, still spørsmål som viser at du er interessert i hva han har å si, le, ikke snakk for mye om deg selv , og etterhvert kan du gjerne f.eks lene deg litt inntil han, hviske i øret hans (hvis det er litt bråkete), ta han lett på armen eller noe sånt. Da burde han begynne å fatte at du er interessert i hvert fall Jeg har heller aldri tort å spørre en gutt om tlf.nret, men de spør som oftest om mitt. Syns det er greit, da slipper jeg å ta initiativet til å ringe han Som sagt, litt pysete der.. Hvis han virker litt sjenert, ser ut som han er interessert men ikke tør spørre om nr'et mitt f.eks, så skriver jeg navn + nr på en serviett og gir han før jeg går. Har jo ingenting å tape på det. Har ikke gjort dette mange ganger, men et par. De har alltid ringt
Gjest Gjest_madde_* Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Kanskje et dumt sted å spørre på siden dette er et singel forum hehe, men uansett hvordan sjeker du opp gutter på byn, fest, skolen, treningsenteret, gata, eller hvor du måtte sjekke gutter? det er en gutt, han har jeg gjent siden jeg var 5 månder,jeg har vært sammen med han, han flørter med meg hver dag. betyr det at han liker meg ? vi går på samme skole og sånt klem en jente som som lurer på det (madde) :rødme: det er litt flaut sjø og spørre han for jeg vet ikke om han liker meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå