Envy Skrevet 20. februar 2009 #1 Del Skrevet 20. februar 2009 err.. Jeg ble dypt såret av eksen. og sånn er det og livet går vidre. Føler vel egentlig at jeg har kommet over han nå. og føler egentlig at jeg har lyst på kjærste. det hadde bare vært så kosleig å ha en å være glad i som er glad i meg oxo MEN! etter eksen føler jeg ensten at jeg er blitt redd for mannfolk. Det er bare en instinktiv greie i meg som gjør at jeg trekker meg langt, langt unna alle som kan virke intressert. nå kommer jeg ikke så langt som til å kysse noen i fylla på byen en gang. Jeg bare holder meg unna. Jeg vil ikke ha kontakt med de guttene jeg har hatt sex med før som nå i ettertd bare er venner engang. det er jo fint at jeg klarer å holde meg på matta og ikke har random sex etter fylla på byne osv. men jeg skulle bare ønske jeg klarte å være litt intressert hvertfall, i stede for å bare heve hodet høyt og gå med engang noen virker intressert.. får jo ikke noen kjærste på den måten..? Hva har skjedd med meg? jeg tror det er noen koblinger i hodet mitt som er gått i stykker jeg etter eksen jeg Har aldri følt et sånt hat mot alt som heter mannfolk før erd et bare det at jeg ikke egentlig er helt over eksen, eller er jeg bare blitt en bitter grinebiter i en alder av 20 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Elisa_* Skrevet 20. februar 2009 #2 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er en mekanisme hos deg som beskytter deg fra å bli såret igjen. Kjenner det litt igjen hos meg selv fra tidligere noen ganger. Det kan være litt deilig, å gå rundt å være tøff og usårlig. Men normalt går det over etterhvert og man blir kontaktsøkende igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 20. februar 2009 #3 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er nok bare en beskyttelsesmekanisme, ja. Det vil nok gå over når det går nok tid og de sårede følelsene blir borte. Enten det, eller når man blir kåt og ensom nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #4 Del Skrevet 20. februar 2009 etter eksen føler jeg nesten at jeg er blitt redd for mannfolk. Det er bare en instinktiv greie i meg som gjør at jeg trekker meg langt, langt unna alle som kan virke interessert. nå kommer jeg ikke så langt som til å kysse noen i fylla på byen en gang. Jeg bare holder meg unna. Jeg vil ikke ha kontakt med de guttene jeg har hatt sex med før som nå i ettertid bare er venner engang. Reaksjonen var nok i utgangspunktet en forsvarsmekanisme. Etter hvert innser du imidlertid at du klarer seg bedre uten menn. For å bli kvitt angsten for menn bør du mobilisere alt du kan av hat og sinne mot menn generelt. Tenk på alle de gangene menn har gjort deg noe vondt. Aggresjonen du bygger opp, vil gjøre at du føler deg sterk, og du vil innse at menn bare er noen stakkarslige personer som knapt er verd å samle på, slett ikke noe å ha angst for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 20. februar 2009 #5 Del Skrevet 20. februar 2009 Reaksjonen var nok i utgangspunktet en forsvarsmekanisme. Etter hvert innser du imidlertid at du klarer seg bedre uten menn. For å bli kvitt angsten for menn bør du mobilisere alt du kan av hat og sinne mot menn generelt. Tenk på alle de gangene menn har gjort deg noe vondt. Aggresjonen du bygger opp, vil gjøre at du føler deg sterk, og du vil innse at menn bare er noen stakkarslige personer som knapt er verd å samle på, slett ikke noe å ha angst for. Oi, den var bitter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå