Gå til innhold

Skal kjole fargen min matche skjorta til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brudekjolen min er ikke hvit, men ivory. Forloveden min skal ha svart smoking. Jeg lurer derfor paa hvilken farge han bor ha paa skjorta. Bor den match min ivory kjole eller skal den vaere hvit??? (Han har ikke sett kjolen min og jeg har ikke lyst til aa fortelle han hvordan den ser ut)

Han har tenkt og ha magebelt og sloyfe, er det vanligst at de er svarte???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel være hvit skjorte, har aldri sett noe annet selvom kjolen ikke er hvit.

Ring en brudesalong og hør med dem.

Skrevet

Svogeren min hadde svart skjorte, og det var ganske stilig. (Han hadde ikkje smoking, men jakke i annan farge)

Sjølv om kvit skjorte er tradisjonelt, betyr det ikkje at du på "død og liv" SKAL ha det, det kan de vel velje sjølv.

Viss du veit kva fargar du skal ha i brudebuketten, kan jo magebeltet og sløyfa vera i ein av desse?12

Gjest lilletroll
Skrevet

Er kanskje stilig om det matcher, men i mitt tilfelle, hvor jeg ikke får vite hva samboeren min skal ha på seg, er det vanskelig å ordne...icon_smile.gif12

Skrevet

Det er finere om vesten matcher buketten din!

Ivory skjorte vil vel virke mer skitten/gulnet. Jeg går for hvit skjorte, om ikke den har en helt annen farge da!!

Skrevet

Eit lite forslag i farten:

Sidan de ikkje skal sjå kvarandre før Dagen, er det kanskje ein forlovar/ven, bror/søster, mor/far som kan hjelpe til med matching av fargar?

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...