Gå til innhold

Fotograf i Tromsø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke fotografer finnes i Tromsø? Hvem er best, vi ønsker helt klassiske brudebilder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fame, Snorres studio, Stokmo foto, Pro-File studio for å nevne noen. Disse er typiske fotostudier. Det finnes også svært dyktige freelancere her i byen. Jeg anbefaler deg å gjøre et søk med google ;)

Gjest Gjest_Laila_*
Skrevet

Vi skal bruke Marius Fiskum, www.fototopia.no. Han har nydelige bilder, og er billigere enn de andre! :)

Skrevet

Men er det noen som kan anbefale en fotograf?

Skrevet
Vi skal bruke Marius Fiskum, www.fototopia.no. Han har nydelige bilder, og er billigere enn de andre! :)

Han hadde mange flotte bilder :)

Skrevet

Vi har tatt barnebilder hos Snorre i alle fall, og de har et veldig skittent studio.

Skrevet
Vi har tatt barnebilder hos Snorre i alle fall, og de har et veldig skittent studio.

Da virker det ikke særlig forlokkende å komme dit med hvit kjole...

Gjest Anerikke
Skrevet

Har dårlig erfaring med Fame.

Helt elendig service, fotografen sprang ut og inn av studioet hele tiden vi var der, ekspederte andre kunder og snakket i telefonen mens vi prøvde å holde jenta på halvannet år i ro... Det var hun som skulle fotograferes. Det tok halvannen time å få tatt bildene!

Vi fikk ikke noen prøvetime, måtte ringe og mase to ganger. Fikk ikke tilbud om et øre i rabatt, så vi endte opp med å ikke bestille et eneste bilde derifra.

Jaja, anbefales ihvertfall ikke.

Skrevet

Du kan jo sjekke lokalavisene og se om du finner bilder du liker? Det står jo som regel hvilken fotograf de har vært hos.

Jeg ville ikke gått inn til Studio Snorre med hvit kjole for å si det sånn. Mine hvite sokker var mørkebrune under etter en halvtimes fotoseanse hvor jeg hadde beveget meg på et areale på 10 kvm.

Skrevet
Han hadde mange flotte bilder :)

:jepp: Og så får man bilder på cd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...