Gå til innhold

Godt voksne menn er de beste elskerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stemmer det, dere som har erfaring med sex med eldre menn?

Jeg er svært forelsket i en som er nokså mye eldre enn meg, og jeg ken ikke stikke under en stol at tanken på evt sex med ham tiltaler meg veldig :lur:

Men det er da vel ikke noen automatikk i dette? En som er en dårlig og lite omtenksom elsker som ung blir vel ikke så mye bedre etter hvert hvis ikke noen "oppdrar" ham?

Min potensielle elsker er en veldig oppmerksom, snill og omtenksom person, og jeg håper selvsagt han er slik i senga også. Da kan dette bli fantastisk :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror eldre personer kan være bedre i senga fordi de ofte har et mer avslappet forhold til egen kropp, og er mer sikre på seg selv og sin seksualitet.

Men alle er forskjellige, og sånn er det også med sex. Så man er på en måte helt fersking når man har en ny partner. Hvis den forrige partneren likte det fort og hardt, kan man fort gå på en smell hvis man automatisk tror den nye partneren også elsker dette.

Skrevet

Jeg tror absolutt ikke det er noe automatikk i dette nei. Min siste kjæreste var 46, og verdens mest omtenksomme og snille menneske, men en skuffelse i senga for meg. Jeg vet jo ikke hvordan hans ekser opplevde han, men jeg kan vanskelig se for meg at det det var noe å rope hurra for for noen.. Kort fortalt, litt knaing av pupper, en rask hard finger på klitten og en rask hard tunge på klitten og så forsøke å få inn en halvstiv en.. Problemet til noen "eldre" menn er jo at potensen blir dårligere og det må mer "jobb" til for å holde den oppe. Ikke så hyggelig alltid det. Min beste elsker hadde jeg da jeg var 20 og han 24. Ellers tror jeg det handler lite om hvor god den enkelte er i senga, men mer hvor god man er sammen i senga.

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg tror absolutt ikke det er noe automatikk i dette nei. Min siste kjæreste var 46, og verdens mest omtenksomme og snille menneske, men en skuffelse i senga for meg. Jeg vet jo ikke hvordan hans ekser opplevde han, men jeg kan vanskelig se for meg at det det var noe å rope hurra for for noen.. Kort fortalt, litt knaing av pupper, en rask hard finger på klitten og en rask hard tunge på klitten og så forsøke å få inn en halvstiv en.. Problemet til noen "eldre" menn er jo at potensen blir dårligere og det må mer "jobb" til for å holde den oppe. Ikke så hyggelig alltid det. Min beste elsker hadde jeg da jeg var 20 og han 24. Ellers tror jeg det handler lite om hvor god den enkelte er i senga, men mer hvor god man er sammen i senga.

Har hatt flere eldre menn og YNGRE . Potensen er d ikke så mye en kvinne kan gjøre med .Men opplæring er uansett alltid en kvinnes ansvar selv .Lær han til å bli din egen super elsker -enkelt å greit . Voksne menn og yngre er stort sett ivrige på å gjøre som man ønsker .Så om den eldre mannen du har møtt ikke har potensproblemer - men dårlige fingerferdigheter .Så er det jo bare å lære han det .

Ikke sant ! Liker eldre menn med god potens og kropp -da føler jeg meg fortsatt som deilig lammekjøtt selv om jeg er over 30 nå - he he

Unge menn liker jeg også - de er så lett å forme som jeg vil ha dem og de viser utrolig respekt for en eldre kvinne og potensen er himmelsk ! Alle aldre på menn har sine fordeler og ulemper .Men er mannen i god form - har ikke alder så mye å si !

Gjest Gjest_London_*
Skrevet

" Liker eldre menn med god potens og kropp -da føler jeg meg fortsatt som deilig lammekjøtt selv om jeg er over 30 nå - he he "

Tipper det er mange som kjenner seg igjen her! Skjønner det godt...mange fortjener å bli betegnet som lammekjøtt etter passert 20..og 30..

Skrevet

Var med en på 46 år (10 år eldre enn meg). Han var en en råtass i senga. Men de grå hårene på brystet skremte meg VELDIG. Så det ble med den ene gangen.

Skrevet
Var med en på 46 år (10 år eldre enn meg). Han var en en råtass i senga. Men de grå hårene på brystet skremte meg VELDIG. Så det ble med den ene gangen.

:ler:

Skrevet

Han jeg er forelsket i er gråhåret, men de grå hårene på brystet og eventuelle andre steder skremmer absolutt ikke meg! Har aldri kjent ham som noe annet enn gråhåret. Da jeg traff ham for 10 år siden tenkte jeg "WOW - for en kjekk kar"! Og han er ikke noe mindre kjekk nå, synes jeg :rødme:

Gjest gutt 18
Skrevet

trur vi unge eie de gammle, vi unge kan ha hår på brystet å vettu^^

trur det er en myte, eneste grunnen til at mange trur det er fordi kansje de har mer erfaring, men jeg trur nu en yngre man kan være mye bedre så lenge han er snill omtenksom og tenker like mye på jenta som seg selv når man skall ha sex=)

jeg for min del har kjereste og det viktigste for mei er at hun har det bra liksom og bli fornøyd=)

Skrevet
Stemmer det, dere som har erfaring med sex med eldre menn?

JA, det stemmer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...