ssy Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Sluttet på pillen i november og fikk vanlig mens etter dette. Nå har det gått 4 dager over tid hvis jeg skal følge min kalender (28 dager sykluse), men har testet negativt på graviditetstest som jeg tok i dag. Er det vanlig å test negativt etter 4 dager? Har hatt vondt i hodet, trøtt, små uggen og mensmurringer i magen en ukes tid nå, så sitter nå bare å venter på mens. 3 dager etter det jeg tror var EL fikk jeg en blødning som varte i 5 dager,men var veldig veldig lite og mer brundt enn rødt. Kan dette ha vært mesen som kom altfor tidlig? (Blør vanligvis mye mer enn det) Sitter her å lurer på om jeg kan være gravid selv om testen var negativ eller om det rett og slett bare er kroppen som ikke har kommet inn i "rytmen" sin igjen etter pillen =) Fint om noen kunne dele noen erfaringer med med meg
Redlady Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jeg vet ikke akkurat hvordan det er i overgang fra pillebruk til prøving. Jeg hadde vært uten hormonprevansjon i 9 eller 10 måneder første gang vi prøvde. Jeg gikk i hvertfall 5 dager over IKM, selv om jeg hadde hatt stabile sykluser i 6-7 måneder allerede. Det er mange ting som spiller inn; sykdom, forventninger osv. Kjedelig råd, men det er bare å smøre seg med tolmodighet. Om du fremdeles ikke har fått mensen om en uke, test på nytt. De kan ikke hjelpe deg noe videre på legekontoret med blodprøve før det har gått ca 10 dager over ikm. Lykke til!
NemoLinn Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Kjenner flere som ikke testet positiv før de hadde kommet en uke over IKM. Veldig individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå