Gjest Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 (endret) Jeg er på leting etter rød øyenskygge, skulle gjerne hatt det til i kveld så om noen vet om noen butikker eller merker som selger ville jeg blitt veldig glad. Er av typen rød eller mørk rød jeg er på leting etter. Endret 20. februar 2009 av Gjest
Gjest sani Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg er på leting etter rød øyenskygge, skulle gjerne hatt det til i kveld så om noen vet om noen butikker eller merker som selger ville jeg blitt veldig glad. Er av typen rød eller mørk rød jeg er på leting etter. På h&m finner du en sikkert...
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 På h&m finner du en sikkert... Har vært der, og der var det heller et dårlig utvalg, masse andre farger, med rødt ser ut til å være en av de sjeldne.
Gjest StockDama Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 alle steder som selger gosh sminke?
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 (endret) I nærheten av drammen? Haha.. Mine google skills i dag er særdeles dårlig skjønner jeg.. Edit: Fant ut at vita solgte de. Endret 20. februar 2009 av Gjest
nadinice Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 MAC har stort utvalg i farger. Vet at det selges paa Glassmagasinet i Oslo.
Gjest Borghild Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Du kan jo bruke blod. Gratis er det og.
lucy_in_the_sky Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Litt sent, men Makeupstore har vel øyenskygger i omtrent alle mulige farger?
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Fikk du tak i ? =) De hadde ikke rød rød øyenskygge, så da må jeg nok bare vente på pakken min fra Lime Crime, men med snø, posten og toll så kan jo det ta litt tid.
LukaFrost Skrevet 22. februar 2009 #11 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har vært inne på websida til Lime Crime og de har mange fantastiske farger. Kan du ikke fortelle hvordan de er (om de sitter bra og fargene stemmer god i forhold til på nett) når du har fått pakken?
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 22. februar 2009 #12 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er på leting etter rød øyenskygge, skulle gjerne hatt det til i kveld så om noen vet om noen butikker eller merker som selger ville jeg blitt veldig glad. Er av typen rød eller mørk rød jeg er på leting etter. RØD øyenskygge?
Gjest StockDama Skrevet 22. februar 2009 #14 Skrevet 22. februar 2009 RØD øyenskygge? Brukes det riktig er urtulig stilig.
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #15 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har vært inne på websida til Lime Crime og de har mange fantastiske farger. Kan du ikke fortelle hvordan de er (om de sitter bra og fargene stemmer god i forhold til på nett) når du har fått pakken? De sitter veldig godt og fargen stemmer bra ja, nå fuktet jeg børsten litt før jeg satte det på så vet ikke om det hjalp litt på fargene. Men de er veldig, veldig klare. Glitteret derimot var jeg ikke like glad i.
Ciara Skrevet 28. februar 2009 #16 Skrevet 28. februar 2009 (endret) Hvem er det som kler rød øyeskygge? Bør man ha en bestemt øyefarge og hårfarge da? Jeg har mørkt og mørke øyne, og innbiller meg at jeg ville sett syk ut. Endret 28. februar 2009 av Ciara
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 28. februar 2009 #17 Skrevet 28. februar 2009 Hvem er det som kler rød øyeskygge? Bør man ha en bestemt øyefarge og hårfarge da? Jeg har mørkt og mørke øyne, og innbiller meg at jeg ville sett syk ut. Ser for meg at rødt danner en fin kontrast til blå øyne.
Pjukset Skrevet 28. februar 2009 #18 Skrevet 28. februar 2009 Hvem er det som kler rød øyeskygge? Bør man ha en bestemt øyefarge og hårfarge da? Jeg har mørkt og mørke øyne, og innbiller meg at jeg ville sett syk ut. Jeg har blondt hår og blå øyne, hvis jeg bruker rød øyenskygge riktig så blir det ufattelig kult. Man bør også ha riktig hudtone to pull it off, og det er viktig å finne riktig rød-nyanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå