Gjest Gjest_høstbrud_* Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Må man bestille time for å dra i brudekjolebutikk? Ser på nettsidene til div forhandlere. Der står det åpningstider og en egen kolonne for "timebestilling". Betyr det at man ikke bare kan komme innom dersom det er på vei hjem fra jobb e.l.? Vet ikke om jeg orker å prøve kjoler, men kunne godt tenkt meg å sett litt..=)
Kjolegal Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 De fleste vil vel at du ringer og bestiller først, men ikke alle.. Kan du ikke ringe og høre om det er greit at du bare kommer innom for å se ?
Gjest strykebrett Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Det er greit å bare stikke innom på de fleste stedene jeg vet om i alle fall, men hvis du vil at de skal ha god tid til deg for å ta mål og slikt bør du kanskje bestille.. Det hjelper vel kanskje å se litt på nett så du har en oppfatning av hva du vil ha før du kommer også.
latte Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 De salongene som jeg tok kontakt med, hadde timebestilling. Dette fordi de ønsket å hjelpe til når jeg kom innom, og ha fokuset på en kunde. Man kan liksom ikke bare komme inn å bla selv i kjolene, eller kjenne på plaggene som i en vanlig klesbutikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå