Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #1 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har noen søppelsekker fulle med tomflasker som jeg ikke får pantet, da jeg ikke har bil. Så tenkte jeg kunne gi det til en organisasjon som samler inn og henter tomflasker. Er det noen som vet noen organisasjoner som gjør det? Jeg bor ganske sentralt i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 22. februar 2009 #2 Del Skrevet 22. februar 2009 Det kom noen rundt i blokka mi og samla inn for et par dager siden. Du kan jo høre med noen korps eller noe? De pleier vel å ha slike innsamlinger et par ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #3 Del Skrevet 9. april 2009 Speideren pleier å samle inn tomflasker i Langhus området. Da kommer de på døren og henter tomflasker. Både med og uten pant. Er en av inntektene deres. Hvet ikke om speiderene er like flittige i Oslo området som de er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå