Gå til innhold

Takkekort

Gjest gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten
Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon.

Hvofor i all verden er det så mange som er så utrolig trege med å sende ut takkekort?

Vi var i to bryllup på forsommeren og har ikke fått takkekort fra noen av dem enda. Har vært med begge parene flere ganger i ettertid, og vi har ikke fått noen muntlig takk for gaven heller. Men en hel del mulking over at enkelte av gavene var stygge, for rimelige osv.

Blir litt oppgitt, for begge de aktuelle brudene gjorde seg hvertfall nesten fortjent til en bridzilla tittel i forkant av bryllupet og skulle ha alt på stell og la seg opp i alt mulig angående gjestene også - men nå som bryllupet er over så er det tydeligvis ikke så nøye lengre. Blir litt irritert jeg. Det må da søren meg være mulig å få ut takkekortene før det nærmer seg et år siden vielsen? Er ikke det vanlig folkeskikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA! Enig med deg.

Det bryllupet vi var i i August (tror jeg) Der hadde bruden meninger om kjole til gjestene, farge, lengde OG stoff type.

Vi kunne ikke ha sånn, sånn eller sånn og hvertfall ikke sånn..

Brukte sikkert like lang tid som bruden på å finne meg kjole.

Vi fikk takkekort nå i februar. det er 6 mind etter bryllupet det.

Ikke stod det takk for xxxxx som vi fikk av dere til vårt bryllup.

Men bare noe sånn som, takk for gaven vi fikk bla bla bla.

Syntes de kunne spandert på seg noen minutter ekstra og skrevet et litt personlig takkekort.

DET SKAL HVERFALL JEG GJØRE TIL MINE GJESTER :)

Skrevet

Huff. Her skal ihvertfall takkekortene ut så snart vi får CDen fra fotografen og fremkalt bildene. Og alle kortene skal håndskrives og være personlige :)

Synes det er koselig å henge opp takkekort på oppslagstavla (enten det er dåpsbilder, brudebilder el.l.), så blir like skuffet hver gang takkekort uteblir, selv om jeg vet at de ble glad for gavene.

Skrevet (endret)

Vi sendte ut takkekort ca. 1,5mnd etter festen. Og jeg skrev en personlig takk i hvert eneste kort :)

Har forståelse for at det kan ta litt tid med å då fremkalt bilder og velge takkekort og skrive dem og alt sånt, men 6mnd begynner å bli lang tid...

Vi venter fortsatt på takkekort fra en konfirmasjon, og det er 9mnd siden... Vi er i nærmeste familie og noen har fått, de har bare ikke helt system:roll: Jeg setter også pris på takkekort og har dem fremme lenge.

Endret av Strix
Skrevet

Kanskje de har brukt opp alle pengene sine, og siden de (hun?) ikke får noen direkte nytte av å bruke penger på sånt...så droppes det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...