Gjest Gjest_Maiken_* Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg lurer på hvordan man kan etablere seg som negledesigner. Har tenkt å ta kurs og lære meg dette. Bor rett utenfor Oslo på et større tettsted. Hvordan er det å jobbe i salong? Leier man plass? Er man ansatt i salong? Driver man for seg selv? Er det lett å få det til å gå rundt og kan man tjene nok til å forsørge seg av dette? Har lyst til å prøve meg men vil gjerne vite litt mer fra dere jenter som holder på med dette…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 ....ingen som jobber med negldesign....?
Looop Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Jeg lurer på hvordan man kan etablere seg som negledesigner. Har tenkt å ta kurs og lære meg dette. Bor rett utenfor Oslo på et større tettsted. Hvordan er det å jobbe i salong? Leier man plass? Er man ansatt i salong? Driver man for seg selv? Er det lett å få det til å gå rundt og kan man tjene nok til å forsørge seg av dette? Har lyst til å prøve meg men vil gjerne vite litt mer fra dere jenter som holder på med dette… Hej jag jobbar inte som negledesigner men har tatt kurs på Toine Lise akademiet. Om det är där du ska gå så får du lära dej en del om hur det fungerar att jobba som det :-) Det vanligaste är väl att hyra in sej en plats så som frisører gjör. Du kan ju såklart öppna eget med men det är ju en stor chansning! Du vill väl ha svar från etablerade negledesignere.. men tänkte ge dej ett litet svar sålänge.. ;-) Lycka till
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Innbiller meg at det må være mye kveldsjobbing. Går det å jobbe som negldesigner når man har små barn....? Anyone...???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå