Gå til innhold

Kan du anbefale en god ansitspeeling?

Anbefalte innlegg

Gjest Løve66
Skrevet

Jeg bruker stort sett Dermalogica-produkter, men synes ikke skrubbekremen derfra er så veldig god. Har nå lyst til å prøve en annen type, men er jo så mye å velge i. Ser etter en som passer til til type blandingshud; litt tørr nå på vinteren, litt tendenser til uren hud hvis jeg ikke passer på, store porer i T-sonen, men ikke generelt en fet hud.

Noen som kan anbefale en god skrubbekrem beregnet for ansikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempefan av MDs Face & Body Scrub. Den er overlegen! Eneste peelingen jeg har prøvd hvor jeg faktisk kan se et før og etter resultat.

Skrevet

Hvilken fra Dermalogica har du brukt? Jeg synes Dermalogica Daily Microfoliant er kjempegod. Synes den hjelper både på urenheter og tørre partier, gjør huden myk, glatt og ren.

Gjest *lucky*
Skrevet

Støtter forslaget om MD sin face and body skrubb, den er den beste jeg har testet. Kommer til å bruke den selv bare min scizofreni for mineraloljer har roet seg.

Daily microfoliant peeler ikke i det hele tatt synes jeg.

Har du uren hud er også DDF sin acne skrub fin.

Gjest Løve66
Skrevet

Både MD og Guinot var faktisk to av de jeg har sett på etter å ha bladd i andre tråder her tidligere. Ble litt skeptisk til MD siden den også var til body, men ser her ut til at den er gangbar likevel. Typisk at den kostet 20,49£ på feelunice.com sånn at det ble akkurat 3,- kr. over 200,-! :sur:

Jeg har brukt Prep Scrub et eller annet fra Dermalogica. Den synes jeg er omtrent som de man får på Vita til 39,50.

Skrevet

Jeg har prøvd en tee trea oil peeling fra Body Shop. Den var elendig, gjorde ingenting fra eller til på meg.

Nå bruker jeg peelingen fra MD formulations, den er genial!! :)

Gjest Løve66
Skrevet

Da er MD bestilt! Fant den til 18£ her jeg så da gikk det jo fint under 200,- kr.-grensen (og portoen var ikke mer enn ca 3£). Så takk for tips jenter! Har lyst til å prøve den fra Guinot også for den har jeg lest mye bra om så den skal jeg google nå ;-).

Skrevet
Da er MD bestilt! Fant den til 18£ her jeg så da gikk det jo fint under 200,- kr.-grensen (og portoen var ikke mer enn ca 3£). Så takk for tips jenter! Har lyst til å prøve den fra Guinot også for den har jeg lest mye bra om så den skal jeg google nå ;-).

Den selges også på www.prettyskin4less.com til 25, 50 dollar. Men det blir vel nesten akkurat samme sum.

Gjest Løve66
Skrevet
Den selges også på www.prettyskin4less.com til 25, 50 dollar. Men det blir vel nesten akkurat samme sum.

Ja - men de har ganske dyr porto så totalt blir det ganske dyrere der.

Gjest Løve66
Skrevet

Sånn - da fant jeg jammen Guinot til under 200,- kr. også - inkl. frakt - så da ble det nok en bestilling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...