LitaPia Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Tittelen sier vel seg selv, når gjorde du sist noe veldig hyggelig for kjæresten/samboeren/ektefellen din? Og hva gjorde du? Jeg har nå rundstykker i ovnen som jeg har bakt selv, tenkte jeg skulle smøre jobbmat til sambo før jeg gikk å la meg, men kjente at brødet var så tørt. Så da bestemte jeg meg likegodt for å bake (midt på natta). Men jeg vet at sambo kommer til å bli kjempeglad i morgen tidlig når han oppdager det : rødme:
Gjest Indo Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Da blir han sikkert kjempeglad=) Det var hyggelig gjort! Han hadde bursdag for litt siden, og da bakte jeg kake med "noko attåt"
juliane Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 For to uker siden tenkte jeg jeg skulle gjøre samboeren min glad, så i steden for å dra på lesesalen ble jeg hjemme og vasket et tonn av hans klær, vaska hele leiligheten og lagde god fiskemiddag fra skratch (inkludert rensing og skraping av selvfisket ørret). Samboer kom hjem, la ikke merke til hverken husvask eller klesvask, og midt under middagen annonserte han at han syns vi burde slå opp. Det hører med til historien at jeg var helt enig, men jeg syns nå han i alle fall kunne latt meg spise ferdig først.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 I går. Vi begge jobber turnus og da blir det ikke så mange middager ilag,så når hun jobbet kveld i går og jeg hadde fri lagde jeg middag til meg og barna som vanlig,danderte middag og salat på ett fat,satt på sølvfolie og kjørte til jobben hennes og sa god middag,håper det smaker. Hun ble kjempeglad Det beste av alt er at hun jobber på ett hotell og foretrekker heller min mat:)
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 I går kveld.. Når han dusjet etter skitrening, tok jeg på meg stayups, høye sko og en av hans nystrøkne, lyseblå skjorter. Ikke noe mer.. Han har en greie for å seg meg i strømper, og vi hadde dritdigg sex både i stua og på soverommet. Mia
Gjest MB Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Igår. Rydda og vaska hele leiligheten hans, pluss vaska opp og satte på klesvask osv. Masserte han også i en time, også hadde jeg også kjøpt øyedråper til han ( han har linser han også, men han har mnd`s linser og de blir kjempetørre og han får vondt. ) Han blei kjempe glad :D Synd med at du gjorde så mye for ingenting da juliane
LitaPia Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2009 Er ofte de små tingene som teller Idag er han på jobb,mens jeg har fri.. så skal,så snart jeg klarer å rive meg løs fra kvinneguiden... vaske leiligheta og lage en god middag til han kommer hjem!
Gjest missLady Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Laget Oreokake i går, var ikke bare til han, men hadde ikke laget det hadde jeg ikke vært sammen med han. Men det tror jeg ikke han vet Men han digget kaken og vil ha den på bursdagen sin
Anglofil Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Jeg strøk kjæresten min gjennom håret, han synes det var veldig hyggelig. Mvh Yvonne
Kiyo Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Idag! Var og handlet og så at de har fått påskegodteri i butikkene, så kjøpte med sånne egg og appelsin sjokolade som samboeren liker (jeg liker det ikke, så alt til han) =)
Teriyaki Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 For noen dager siden sendte jeg melding hvor jeg sa at "jeg blir så glad når jeg tenker på hvor glad jeg er i deg". For kanskje to dager siden tok jeg bilde av puppen min og sendte det til mobilen hans mens han var på jobb, i dag fikk han massasje av meg før vi hadde sex. Gjør mange sånne småting. Liker det veldig godt. Er bare dumt jeg får ellers lite sånne type ting tilbake. Så lite at hver gang jeg evt. får det, blir jeg skikkelig rørt og det bruser en stor lykke i meg. Men får vel heller si kvalitet framfor kvantitet.
Gjest LanaLane Skrevet 20. februar 2009 #12 Skrevet 20. februar 2009 Kjæresten min skulle dra bort på helgetur og jeg fulgte ham til butikken siden jeg skulle kjøpe meg noe mat i samma slengen. Ga hadetkyss og han gikk til trikken, jeg på butikken. Betalte, skulle til å dra hjem, men ombestemte meg og småløp på glattisen ned til trikkestoppen slik at han fikk enda et hadetkyss. Han smelta helt :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #13 Skrevet 23. februar 2009 Lagde kort selv og kjøpte hjertekonfekt og ga ham på Valentine's Day... :-)
Gjest Gjest_lars Skrevet 23. februar 2009 #14 Skrevet 23. februar 2009 Her om dagen lagde jeg middag for min søte kjære. Da med fyr i peisen, god temperatur inne, stearinlys i gangen og ved middagsbordet, alt lys var av, foruten en liten "dimmer" over middagsbordet. I bakgrunnen var det musikk av typen "Enya". Dette var sent en mandagskveld og hun hadde ikke ventet seg annet enn noen børdskiver til kveldsmat. Jeg fikk henne til å sende en sms når hun var ca 10 min hjemmefra. Da hadde jeg alt klart, oppvask var ferdig, og jeg stod ute og ventet på henne med en liten sjokoladebit i munnen og levende lys i snøen også. Siden jeg ikke rakk å kjøpe noen blomst, fant jeg en liten furu kvist som ikke så altfor "gæli" ut Dette kom ganske overraskende, og ble godt mottatt. Artig å overraske. Lars
Gjest LonelyAngel Skrevet 23. februar 2009 #15 Skrevet 23. februar 2009 Idag lagte jeg hjemmelaget pizza til kjæresten min og kompissen hans. De hadde vært å reist i hele dag og kom innom meg en tur Til dessert fikk de karamellpudding Kan tror kjæresten min var stolt av meg da
Panikk Skrevet 23. februar 2009 #16 Skrevet 23. februar 2009 Prøver å gjøre noe hyggelig så ofte jeg kan, men det jeg er mest stolt av var da jeg lagde et rebusløp til ham. Når han løste det, og kom til siste post, fant han en bukett med blomster sammen med en konvolutt. I konvolutten lå det et par billetter til kino. I mellomtiden var jeg hjemme og ryddet og lagde mat (favorittsuppen min) til han kom hjem.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #17 Skrevet 24. februar 2009 Jeg skal lage Snickerskake til ham i morgen. Ingen spesiell grunn. Han er bare veldig glad i Snickers.
LitaPia Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #18 Skrevet 24. februar 2009 Imorrest var jeg skikkelig morragretten til tross for at jeg hadde gitt han klar beskjed om å ikke gi seg før jeg var på bena klokka seks (jeg er håpløs å få opp på morgenen, og forsov meg til jobb igår). Så tror han var rimelig frustrert når han dro, nå skal jeg sende et litt kinky nakenbilde med beskjeden "beklager for at jeg var morragretten, takk for at du holder ut gleder meg til du kommer hjem ikvell, da skal jeg gjøre opp for meg"
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #19 Skrevet 27. februar 2009 Jeg tegnet et hjerte med forbokstaven i navnet vårt på speilet med leppestift, slik at han kunne få en god start på dagen.
maria_lena Skrevet 27. februar 2009 #20 Skrevet 27. februar 2009 på onsdag, når han kom hjem sent, svett og sliten etter en kveldsvakt. først så dusjet vi sammen, jeg vasket hele han så fikk han massasje fra topp til tå. det var herlig å se han nyte massasje, jeg ble så glad at jeg kunne gjøre noe ekstra for han på en vanlig dag. jo, og så ble det heftig sex til slutt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå